Ik hoorde in ieder geval van een ongeluk, waarbij zelfs een traumahelicopter eraan te pas moest komen.
Heel veel sterkte voor de amazone (volgens mij was het een amazone tenminste) in ieder geval
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:Nou Damelza, je ging als een speer door het water. Had pas achteraf door dat jij het was, maar het was niet kamikaze-achtig.
, had hem wel terug naar draf genomen ervoor. Galop durfde ik nog niet aan maar hij sprong zo weer in galop aan. Des te meer spetters des te beter vind Elvis altijd

een half uur later erop gegaan en lekker even ingereden en de ring in, voor mijn gevoel een slechte proef maar toch beloond met 195 punten!
( hij was nog wel erg van slag met inrijden vanwege de traumahelikopter...), springen foutloos en cross foutloos en binnen de tijd. ben echt tevreden over vandaag, ik voorzag moeilijk heden bij die heuvel en de picknicktafel maar hij sprong alles in 1 keer!
We waren nog wachten op de prijs uitreiking maar we hadden al 2 uur lopen wachten en toen zou het nog eens een half uur uitlopen maar ze zouden de prijzen anders opsturen dus toen hebben we maar besloten om naar huis te gaan aangezien we nog 2 uur naar huis toe moesten rijden
ben wel benieuwd als hoeveelste ik ben geworden, zondagavond komen de uitslagen erop dus ben benieuwd