Brigitta en Wit zijn echt een hele mooie combinatie, bijna sprookjesachtig! En Jos had weer een hele stapel gave ponies bij zich, ook Spooky en Billy...

Roel (zoontje van Jos, geen idee hoe oud, ik denk een jaartje of 12) liet "effe" aan een heel stel grote lummels zien hoe het moest: keurig op z'n ponietje, heel nette houding, en een van de weinigen die het paard op ZIT kon rijden, zonder in z'n mond te hoeven rotzooien.... Petje af voor die kleine donderstraal!
En dan Pablo van T@nja......

En Banish van Jouke liet zowaar de pionnen op hun plek staan tijdens de Horsemanship!!! (sorry, wordt alleen begrepen door insiders die Banish wel eens "aan het werk" hebben gezien....)
Ik vond het ontzettend leuk en leerzaam om te kijken naar al die anderen, zowel bij de inrijbak als de wedstrijdring. En nu heb ik NOG meer zin in de lessen na m'n vakantie, want ik heb nu verschillende leerlingen van m'n toekomstige instructeur gezien, en dat beviel me prima: nette houding, rust in het paard, en gereden op de juiste hulpen, dus geen geruk en geprik. Ben benieuwd wat hij van ons kan bakken!
Overigens is het met ons minder triest gesteld dan we zelf dachten; als ik vandaag meegedaan zou hebben, was ik zeker niet met lintjes thuisgekomen, maar ik zou ook niet als onderste geeindigd zijn. Dus dat troost me weer een beetje als ik denk aan het afgelopen jaar, wat ik toch een beetje als "verloren" ben gaan beschouwen......