[WN] Back on track in Oosterwolde!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Back on track in Oosterwolde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:37

Wat een topdag hebben we gehad gisteren! :):) Een supermooie lokatie, allemaal leuke gezellige mensen, mooie paarden en een super organisatie! :j Echt te gek! [naam] en ik moesten van ver komen de laatste maanden (dat lag aan mij hoor! ;) ). Als je mij 2 maanden geleden had gezegd dat we gisteren zo'n dag zou beleven, had ik je voor gek verklaard! :+ Maar t is echt zo! We hebben genoten, was echt te gek, we hebben alle doelen bereikt die ik graag wilde bereiken en meer!!!

Gisterochtend om 5 uur ging de wekker, 6 uur reden we weg! Rond half 8 kwamen we aan in Oosterwolde. Gelukkig bleek dat de halter een half uurtje later zou beginnen, dus alle tijd om op ons gemakje alles klaar te maken. Als buurvrouw en buurman hadden we SusanW en haar Jagger, natuurlijk beregezellig! :j
Afbeelding

Samen onderweg naar de bak!
Afbeelding

We stonden met z'n 3tjes in de Open Halter Geldings All Ages. Totaal verbaasd was ik dat [naam] gewoon Grand Champion werd bij de Amerikaanse jury! (Aangezien onze lesgeefmeneer de andere jury was, maakten we daar geen kans op lintjes. ;) ).
Had het echt niet verwacht!
Afbeelding

Na de halter hadden we een pauze van zo'n 2 uurtjes. Lekker bij de trailer vertoefd, gegeten en gekletst met allemaal leuke en gezellige mensen die langskwamen! :):)

Aan het einde van de ochtend zouden we ons Amateur Trail debuut maken. Het doel was ons pattern rijden, niet out of pattern gaan en geen DQ oplopen.
We hebben vooraf heerlijk losgereden in de buitenbak. Geen idee waar mn arm heen gaat. :D
Afbeelding

We hebben na t losrijden even lekker rustig gewacht voor de we de bak inmoesten.
Vriendinnetje Peps was er ook met Mac! :j Ze herkenden mekaar 's ochtends al in de bak bij de halter, zo lief!
Afbeelding

En wat ben ik blij dat Pannenkoek er ook was! Hij heeft prachtige Pannenkiekjes geschoten van ons traildebuut! _/-\o_ Ik ben er zó blij mee!
Onderweg naar t hek!
Afbeelding

Hek open maken!
Afbeelding

Thuis veel mee geoefend, dit was echt t lastigste onderdeel voor ons! Maar we hebben t met maar 1x loslaten gered! :):)
Afbeelding

[naam] heeft zich bewezen als waar slangenpaard! Hij redde de slangenvolte door de vierkanten mét pionnen in t midden prima!
Afbeelding

Op weg naar de brug!
Afbeelding

[naam] verblikte of verbloosde niet en ging er kéurig overheen! Keek netjes waar ie zn voeten neerzette alsof t de normaalste zaak van de wereld was! Ook de hekjes erlangs deden m niets!
Afbeelding

Bij de slalom op de heenweg in jog maakte ik een stuurfoutje, dat maakte de slalom achteruit op de terugweg een stukkie lastiger! := Maar we hebben m goed volbracht!
Afbeelding

Ik was zó super trots dat we temidden van 7 deelnemers een roze lintje wonnen! :):) Ons doel was dus echt dubbel en dwars geslaagd! Zo gaaf!

Na een pauze van pakweg een uurtje moesten we aan de start verschijnen bij de Amateur [discipline] Pleasure. Niet [naam] zijn favoriete onderdeel. Hij vindt het moeilijk temidden van allemaal andere paarden netjes zijn gang te behouden, vooral in galop. Sowieso vindt hij de galop ook nog lastig. Hier was het doel dus rustig onze rondjes kunnen rijden zonder op 2 handen te moeten pakken en dus een DQ te krijgen.
Ook dat doel hebben we dubbel en dwars gehaald! Hij bleef keurig bij me, bleef netjes langs de bakrand en deed vooral de stap en jog echt netjes. In de galop viel ie er een paar keer uit, maar bleef rustig! En dat in een groep van 10 ruiters! :oo We hebben de pleasure helemaal netjes op 1 hand kunnen uitrijden! Te gek! :j

Eenmaal in de line -up na de pleasure liet [naam] even duidelijk merken wat ie ervan vond. :+
Afbeelding

Na de pleasure zijn we lekker op ons gemakkie gaan afzadelen, omkleden, inpakken enz. en daarna op huis aan gegaan. Rond 5 uur waren we terug op stal. [naam] gelijk op de wei gezet waar eerst een uitgebreid zandbad werd genomen natuurlijk! :D Alles opgeruimd en toen lekker moe maar zeer voldaan en apetrots naar huis gegaan! :):)

Apetrots ben ik op mijn grote kanjer! <3 Hij heeft t fantastisch gedaan! Zo gaaf om te voelen dat je echt samenwerkt! En natuurlijk hebben we nog veel te leren en weer een hoop trainingspunten gevonden, maar zo ver als we gisteren zijn gekomen, waren we nog nooit! *D

Ik was trouwens erg blij dat ik mn trappetje had meegenomen om op te stappen met die vreselijk stugge chaps...enne ik was niet alleen blij geloof ik! :+ Volgens mij heeft mn trappetje een drukke dag gehad. :P

Zonder mijn super groom hadden we t vast allemaal niet zo succesvol kunnen doen! Bedankt!!! Wat was t gezellig!
DPHC bedankt voor het organiseren van deze zeer geslaagde show! Ik heb echt genoten! En wat een toplokatie! :j
PK hartstikke bedankt voor de supermooie foto's! Ze zijn heel bijzonder voor me!
Susan bedankt voor t gezellige 'buurten'! ;) En natuurlijk ook Mac, Vickelientje en Konijn, was echt weer leuk met zn allen!
En verder alle andere deelnemers en toeschouwers die ervoor zorgden dat t echt weer een gezellige show was!

Zo...en nu met een heerlijk gevoel nagenieten, trots zijn, weer lekker verder trainen en op naar de volgende show! :):) En natuurlijk [naam] even lekker verwennen met een extra slobbertje vandaag! ;)

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:42

Leuk fotoverslag!!! Heerlijk dat jullie samen weer genoten hebben!!

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:47

Ziet er super uit.....en geweldig dat je al je doelen bereikt op zo'n dag, das 't belangrijkste *\o/*

Anoniem

Re: Back on track in Oosterwolde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:48

Idd Ryan! Het allebelangrijkste doel was natuurlijk een fijne dag hebben voor mens en paard! En dat is echt driedubbelendwars geslaagd!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:50

Hele leuke foto's!
& wat tof dat het zo onwijs goed gegaan is, gefeliciteerd :D

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:53

Super zeg! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Wat zagen jullie er mooi uit!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:06

Wat geweldige foto's. goed bewaren :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:09

Wat een leuk verslag zo!! En ontzettend gaaf dat je zulke mooie foto's van je trail hebt! Goed bewaren inderdaad :j
Op naar de volgende keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:09

Prachtige foto's Skip, ziet er weer helemaal lekker uit!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:11

leuk leuk :):) om jullie weer op show "te zien"
fijn dat alles goed ging en je doelen bereikt zijn

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:18

je mag trots zijn :j
flakeje <3

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:31

Wat een SUPER verslag van zo te zien een heerlijke en gezellig wedstrijd! Ik ben heel blij voor je dat je doorgezet hebt en zover nog gekomen bent! Al je doelen bereikt! +:)+ Geniet maar lekker na! ;)

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:38

Wat een heerlijke dag is dat geweest zeg! :j
Flake ziet er goed uit!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 09:46

Kijk, dat hebben jullie toch maar mooi even gedaan! Super!
Prachtige foto's ook weer van Pannenkoek.
Op naar de rest van het showseizoen *D !

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:08

Wat een leuk verslag heb je ervan gemaakt! Topdag dus! +:)+

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:16

Skippy: Gefeliciteerd met je mooie resultaten. En dan ook nog eens al je doelen bereikt.
Jullie zien er allebei stralend uit op de foto's.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:25

Tussen mijn eigen drukte door nog even wat van je kunnen bekijken en dat zag er heel relaxed uit. Gefeliciteerd met je goede resultaten, halter-krek. *\o/*

Over je schouder op de 1e foto zie je Markus' kont. Hij heeft braaf de halve dag op de trailer gestaan om zijn "kleine meisje" te leren dat trailerrijden niet eng is. Kanjer van me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:27

Oh Natascha, ik had helemaal niet door dat jullie daar stonden! :o Hoe is t met zijn kleine meisje gegaan? Gaaf compliment dat je t er relaxed uit vond zien!

Thanks allemaal! Gloei echt van trots! :j

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 10:28

leuk verslag, en gefeliciteerd met jullie resultaten !!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:20

Compliment verdiend *\o/*

skippy1 schreef:
Oh Natascha, ik had helemaal niet door dat jullie daar stonden! :o Hoe is t met zijn kleine meisje gegaan?

Ohh, volgens de jury's niet haltertypisch genoeg voor een 2jarige, maar dat wordt ze toch nooit. Maar ze bleef heel braaf bij me, liet zich aardig neerzetten, bleef lange periodes stilstaan, dus ik ben zeer blij en trots. En daarna superbraaf naast Markus op de trailer staan hooi eten, ze trok zich echt aan hem op. Zo konden wij ook even eten en met een aantal bijkletsen (wel elke keer checken, hoor)
En Markus is zo heerlijk <3 , die kan je alleen laten op de trailer (wel met hooi, da's een voorwaarde, je bent en blijft een Alpenquarter :+ ). Dus wij konden ons lekker saampjes met Daisy bezig houden gedurende het showen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:21

Klinkt ook heerlijk joh! :j T allerbelangrijkste is dat je een fijne dag hebt voor mens en paard, da's zo te horen ook jullie helemaal gelukt! Toppie!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:27

Oh Skip, wat een heerlijk verslag :# Zo leuk om te zien dat jij en Flake zo groeien samen, jullie hebben het verdiend! Geniet van je gouden mannetje, hij is zo gigantisch gaaf. Enne, wat een mooi zadel heb jij....

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:04

Wat een leuk verslag zo om te lezen! En mooie foto's hoor!

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:47

Heel leuk voor je! Flake ziet er super uit!

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:46

Prachtige foto's van een geweldige combinatie :) Die laatste foto vind ik vooral heel erg geslaagd ^^