Superleuk dat dit onderdeel steeds vaker wordt uitgeschreven op de wranwedstrijden en ik wil dat dolgraag starten... maar ik heb nooit les hierin gehad. Ik kan wel op de gok wat gaan prutsen en een trailparcourtje aan de hand gaan lopen. Maar wat zijn nu de fijne kneepjes? En wat is echt not done? Waar moet je vooral op letten? Wat kost je punten? Wat levert punten op? Ja, dat een balk aantikken niet goed is, begrijp ik...
Ik heb de paarden aan huis bij m'n ouders staan, dus ben afhankelijk van op locatie les krijgen en thuis instructrice laten komen. Maar ik ken niemand die specifiek hier wat van af weet. Ik les wel bij Paulette Zorn, maar op de locaties waar zij lest geeft, staan geen trailspullen.
Wat betreft de dichtbijzijnde westernstallen: in Bleiswijk mogen geen paarden van buitenaf meer komen (heb ik begrepen). Ik ga nog een berichtje sturen naar Voorschoten, maar zijn er hier op Bokt nog mensen die hier les/begeleiding in kunnen geven bij mij op stal? Gaat niet om vaste les, want dat heb ik al, maar gewoon een soort clinic. Iets één- of tweemaligs...
Of zie ik nog een leuke IHT clinic over het hoofd die binnenkort nog ergens wordt georganiseerd (binnen 1,5 uur trailerreistijd)?
Jeddah@bokt weet heel veel van In Hand trail, zij geeft ook wel clinics op verzoek.
StalBerguil
Geplaatst: 16-05-11 14:19
Ja daar heb ik ook wel interesse in om wat lessen In Hand Trail en showmanship at halter te krijgen met mijn twee jarige. Dus als iemand een paar keer op lokatie in DEU vlak bij Winschoten wil komen pb me
We geven helaas geen les op locatie; onze instructrices besteden de tijd liever aan de lessen op stal. Maar paarden van buitenaf zijn natuurlijk van harte welkom! Voor meer info: pb me even, dan kan ik je concreet een naam geven. Alvast even kijken op www.lonestar-westernstable.nl kan natuurlijk ook
Nog bedankt iedereen! Ik heb ondertussen via pb iemand gevonden. Fenny van Wageningen! Zij komt bij ons een IHT en SAH lesje verzorgen. Ik wil er een mini-clinic van maken, als anderen interesse hebben. Het lijkt me leuk met een groepje dit te oefenen zodat we het echt zoals op een wedstrijd kunnen voorbereiden. Een topic op WN-EV komt nog.