[WN] Beste beginnersboek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woartel

Beste beginnersboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 15:24

Westernfanaten, 8-)

Ik was niet van plan om western te leren rijden vanuit een boekje, maar ik zou graag de basisdingen willen leren. In theorie, niet in praktijk. Zelf rijd ik nu een soort van dressuur, op de bekende manier zoals zo velen. Maar net even anders. Ik heb me al heel erg ingelezen in bijvoorbeeld het spaanse rijden en ook de boeken van Hempfling. Nu wil ik ook graag leren over het western rijden, de zithulpen, beenhulpen en stemhulpen. Hoofdhouding, verzamelen, etc. Maar ik ben een complete no-know op het gebied van westernrijden.

Misschien dat jullie me willen helpen? Of een goed boek weten met daarin alle ins en outs?

Anoniem

Re: Beste beginnersboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 15:30

Go West van Antje Holtappel.

Djini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:17

Sonja schreef:
Go West van Antje Holtappel.

Vind ik ook een aanrader. :j Vrij uitgebreide illustraties en goed te begrijpen.

Woartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 16:26

Go West had ik inderdaad al positieve dingen over gelezen! Heb daar al een tweedehands boek van gevonden, want kon zo snel niet een nieuwe vinden. Thanks!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 17:27

Je zult m ook niet gauw nieuw vinden, hij is herdrukt maar nergens meer te krijgen. Vraag me af waarom ze er niet nog een aantal herdrukken, als zo'n boek zo populair is.