Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aikon schreef:*Welke In-hand onderdelen zijn er? Met name voor niet Amerikaanse rassen.
*Welke level/onderdeel mag/moet gestart worden met hengsten? Ben de 18 allang gepasseerd.
*Moet de begeleider met het paard mee joggen of mag deze flink door stappen terwijl het paard jogt?
aikon schreef:De laatste keer dat ik op wedstrijd geweest ben was in "99, er is veel verandert heb ik al gemerkt. Toch wil ik weer wedstrijden gaan starten en de In-hand onderdelen leken mij een goede start voor mijn paardjes (beide hengst) om wedstrijd ervaring op te doen zowel op vreemd terrein als tussen vreemde paarden. Ook omdat ik mijn tack nog niet kompleet heb. (zadel trobbles)

Citaat:Hengsten moeten gestart worden in de L2 of hoger door volwassen deelnemers.
Romkabouter schreef:Als je maar met 1 hand kan rijden zou ik overleggen met de wran.
De L5 is met twee handen namelijk en misschien dat je dan in de L3 zou mogen instromen. Als je kunt aantonen dat je genoeg rijervaring hebt doen ze dat hopelijk wel voor je.
In de L3 mag je namelijk ook met 1 hand starten.
In principe kun je natuurlijk ook gewoon op een trans met 1 hand rijden, maar dit terzijde.
Ik zou gewoon even contact opnemen met het bestuur