pff een lange warme dag...als eerst iedereen bedank voor een achteraf toch wel een geslaagde dag!!
voor de organisatie!!
en thx voor naaltje voor het samen rijden met me!!
voor de punten achter af haha 
grote thx!! voor mijn chauffeur en groom!!!wish is een bijna 7 jarige draver merrie.... we doen lekker rustig aan bosritjes en 1x in de week les.
Ik heb in Equipe gereden met bokker Naaltje met haar super coole fjord diddle
de wekker ging vroeg
was wel klaar wakker haha wand het zou een spannende dag worden!op stal aangekomen powny gepoetst en ingepakt voor de korte reis.
toen kwamen groom en chauffeur aan! pony de trailer braaf op!
aangekomen paddock gemaakt pony uitgeladen en die voelde zich gelijk thuis!! wat was ze braaf zeg!!
daarna samen met angela aangemeld! oef ja toen was het echt echt dat we mee gingen doen!!

daarna even zitten en ademhalen! broodje eten en wat drinken....
tja op ons gemak opgezadeld en richting de por, kaart intekenen was makkelijker dan ik d8

en dan gingen we op weg!! tuurlijk lukte het ons om na 2 bochten al verkeert te rijden......

na een uur ronddwalen toch de weg vinden! leuke route!!
achteraf zie/snap ik de kaart en waar we fout zijn gereden!
http://www.fotoscheepen.nl was er ook die heeft een paar mooie fotos gemaakt!! ga er zeker wel een bestellen!

wat waren we opgelucht toen we die pion zagen hangen!!
en daarna zagen we stoelen en mensen!! de bepakking controle was ook goed!

tijdje later hadden we het terrein weer gevonden!! nu de finish nog
wij maar afvragen wat EOR betekende 

bijna terug bij onze grooms!!

daarna nog een veterinaire controle.

alle 2 waren ze goed

dus toen was het lekker rustig afwachten tot de por en ptv...
tijd voor wat eten en drinken!
wish heeft ook netjes gegeten en gedronken en geplast!!!
optijd even warm stappen.

de ma....
tja moet natuurlijk weer en geval apart hebben die niet door de start wilde gaan...dus er langs naar achteren gegaloppeerd... daar even weer even moeilijk doen.. maar er nu wel braaf over de start gaan! terug stappen ging goed!! totdat.. en hupeltje... ach we hebben tussen de lintjes door gereden
de ptv.....
klaar voor de start..

en voor de eerste hindernis de laaghangende takken stond ik al stil.... nope had ze geen zin in... er maar omheengegaan..
volgende op en afsprong...
ja daar zitten ook monsters..... ook overgeslagen wand kwam niet eens in de buurt...

ja en de rest lukte ook niet
ben halverwegen gestopt...achter af wel 2 hele punten gehad... denk voor het starten en finishen...
maar toch een leuke leerzame dag geweest!!
groetjes crazymel & wish
bij de bepakkingscontrole 
een kat dan?
verrek, 't is een kip