Het lijkt me namelijk leuk om daar een keertje bij te kijken
En misschien ooit wel eens zelf een poging doen om met koeien te werken in een ring.
Wie heeft dit wel eens gedaan en wat waren jullie ervaringen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook de andere koeien-onderdelen. Team-penning is erg populair... Zo hebben we regelmatig een heel teampenning-weekend - op zaterdag les/oefenen en op zondag ondelinge wedstrijd. Ook met de lespaarden. DIKKE PRET en toch ook wel fanatiek
Dit is echter niet voor iedereen toegankelijk - je moet wel een stevige basis en natuurlijk zit hebben. Marum is denk ik een uurtje rijden vanaf Meppel.
Er worden dan natuurlijk ook koeien-demo´s gereden. De koeien komen as zondag al zodat wij de hele week kunnen oefenen....

Summertje schreef:Waar hier in Ned kun je aan cutting e.d. doen?
Het lijkt me namelijk leuk om daar een keertje bij te kijken![]()
En misschien ooit wel eens zelf een poging doen om met koeien te werken in een ring.
Wie heeft dit wel eens gedaan en wat waren jullie ervaringen?
Symmetje schreef:Met eigen paarden gaat niet bij ons, want cow-sense is ver te zoeken bij de arabjes.
en als ik mij niet vergis loopt er in het nederlandse Cutting circuit nog minimaal 1 rond hoor!
Mara00 schreef:Ik heb inderdaad wel eens een arabier gezien op een cutting wedstrijd, ging lekker hoor! Ik zou het gewoon een keer proberen.
Blaze"]
[quote="Mara00 schreef:Ik heb inderdaad wel eens een arabier gezien op een cutting wedstrijd, ging lekker hoor! Ik zou het gewoon een keer proberen.