Veerle vd Ven reed Sera en ik reed Karrimh, samen reden we de CEN 60km.
op de snelweg moest ik de vrachtwagen in zijn 3 zetten en met 50km/uur omhoog sjokken. net voor de bestemming was het nog erger, in zijn 1 omhoog en ik genoot al intens :[ dit ging hem worden, geen heuvels maar echte bergen!
voor Sera een super goede training, een CEI met uitstraling maar zelf alleen maar starten op de CEN 60km. luidsprekers, veel buitenlanders enz dus voor onze 6 jarige tuttebel een hoop nieuwe dingen. voor Karrimh een trainingsritje na zijn zware ongeluk vorig jaar en als voorbereiding op Montcuq in okt dit jaar - 2x 100km.
net van start en wat waren we blij en hadden we er zin in, alle 5

net na de start gelijk een flinke daling met veel losse steentjes. aangezien Sera dit nog niet echt kent in een rustige stap naar benen. wat leert ons kleine meisje snel, want ze is pas 6 jaar en slechts 1.40 hoog.
onderweg naar een groompunt

heel veel klimwerk en wat een klimwerk, waanzinnig echt zo mooi :[
opweg naar de vet-gate, via de toeristische route kwam je weer in de buitenbak - vet area aan.

voor de vet-gate natuurlijk even afstappen en lopend binnenkomen

en we mogen ook de 2e ronde in, dus helemaal blij (lacht Karrimh hier nou ook?)

goed kijken, maar daar komen we toch echt aan

net de laatste daling achter de rug en 60km in de benen, op weg naar de finish. uiteraard weer voor ANWB sleepdienst gespeeld en je dan net voor de finish inhalen
x 
hand in hand

hoeveel benen heeft dit paard?

hand in hand over de finish

eind goed - al goed :mrgreen:

wat een super wedstrijd, goed georganiseerd, goed uitgezet en wat een omgeving: echt een aanrader!
Ko en Veerle bedankt voor de super waanzinnige dag!
Supermooie tocht moet dat zijn geweest