Klinkt mss raar. En weet ook niet of het hier juist staat. Maar ik zou graag endurance willen starten maar het komende jaar zit het er niet in zelf te rijden. Nu is mijn pony er wel klaar voor. Nu was mijn vraag. Word het gedaan dat er iemand anders je pony uitbrengt en jij zelf groomt en het erna overpakt? en zo ja waar vind je zo kandidaten? groeten
Ja hoor, het gebeurt wel eens dat iemand anders een paard uitbrengt voor de eigenaar. Je zou het oproepje kunnen plaatsen op het endurance-forum (www.endurance-forum.nl/forum/).
hallo, ik ben ook van belgië. En mijn pony is ook hengst en weet niet of iedereen hem zal kunnen rijden. Ik zou hem ook graag gewoon thuis laten staan en op wedstrijd dat ik altijd mee ga.
Ik had graag dit jaar zelf met hem begonnen maar doordat ik opnieuw zwanger ben mag ik binnekort niet meer rijden. En hem weer laten staan en door meisjes gewoon beetje laten rijden die niet meer durven dan stappen en wat draven. Wou ik het eens langs deze weg proberen. Hij werkt heel graag ik doe zoiso zo goed als elke dag grondwerk met hem zodat hij toch een beetje aan het werk is. hij staat elke dag dag en nacht buiten in de wei samen met twee shetlanderruintjes. Ik heb ook een advertensie bij gezocht vrijwilligers en grooms geplaatst. Dus we zullen zien wat er uit komt.
Jet
Geplaatst: 04-05-11 09:55
Je kan je misschien ook aanmelden bij het Belgische enduranceforum: http://endurancebnl.forum2go.nl/ en daar een oproepje plaatsen ( nadat je je hebt voorgesteld ).
Ik breng zowel eigen paarden (ook hengsten) als paarden van anderen uit op wedstrijd, maar St. Truiden is wat ver voor mij, maar ik geloof wel dat je iemand van daar kan vinden. Ik sluit me bij Jet aan om het op het enduranceforum eens te proberen, wel vermelden hoe groot hij is als het om een pony gaat.
mirano
Geplaatst: 06-05-11 07:25
Ik heb ook meerdere endurance-paarden. Naast mijn dochter heb ik ook een vriendin die op mijn paarden start. Haar eigen arabier is nog maar 4, dus een prima oplossing. Een andere vriendin start ook op een van mijn draver in Leersum.
Ik denk inderdaad dat je het het beste via een endurance-forum kan zoeken. Zo ben ik ook bovenstaande vriendin rijker geworden.
ja hij is voor mij de ideale maat. mijn verzorgmeisje is 10cm groter en dat gaat ook nog heel goed. hij is ook wat breder dus dat helpt.hij heeft een goede pas vooruit. Ik raak niet op het belgische forum. Had mij vroeger eens een account gemaakt. Maar nu is die uitgeschakeld? Krijg ook geen mailtje gestuurd om het in orde te laten maken. Niet leuk. Dus kan geen oproepje plaatsen. Inn jij rijd precies wel heel veel wedstrijden en veel verschillende paarden. Zoek jij geen vrijwilliger om eens mee te gaan. Zou er geen zijn wat meer in de buurt bij mij?
Inn
Geplaatst: 10-05-11 09:41
Ik stuur je via pb mijn email adres om eens iets af te spreken of ik kan je misschien voorstellen aan mensen uit Borgloon dat is meer in jouw omgeving denk ik. Verder kom ik geregeld op weg naar wedstrijden langs de snelweg voorbij richting Luik, ik zou je daar ook kunnen oppikken om eens mee te rijden als groom wat ideaal is om endurance te leren kennen. Ook via facebook kan je vragen stellen aan verschillende enduranceclubs (V.L.A.R. en Elite endurance team) en liga's (V.L.P.) en op de hoogte blijven. Ik kan je ook het emailadres bezorgen van de forumbeheerder van het BENELUX endurance forum. Waarschijnlijk ben je ooit aangemeld en heb je nooit iets gepost, die worden regelmatig verwijderd, daarom moet je best als je nog eens terug gaat aanmelden even een paar zinnen schrijven om je voor te stellen. Daar is een topic voor.
hoi is ondertussen gelukt en heb me voorgsteld. Super dat je mij zo wilt helpen. Kijk er echt naar uit!! Ik heb zelf ook een wagen kan mij ook wel verplaatsen. Maar ik ben nog niet zo goed met gps rijden hihi. Meestal als we ver rijden rijd mijn man. Ik zit hier wel makkelijk gecentreerd dichtbij de hanuit(luik) en hasselt.