's Ochtends om 6 uur vertrokken naar stal, om half 7 de paarden op de vrachtwagen gezet en om kwart voor 7 met zn allen die kant op.
Mooie locatie, leuke mensen en goed weer dus alles in huis voor een geslaagde dag

Ik startte in de T1 in Equipe van 3.
Om kwart over 8 bepakkingscontrole, om kwart voor 9 naar de maproom en om 9 uur konden we vertrekken!
De POR deed Wisse supergoed
Stukjes voorop (wel veel spoken gezien:P ) en overal keurig langs. Daarvoor hadden we 198 punten. We zijn aan het eind verkeerd gereden dus dat heeft 30 punten gekost, verder 12 punten aftrek voor de afwijkende tijden.Daarna paar uur pauze en zouden we de paardjes even lekker loslaten in de bak.
Maar Wisse zou Wisse niet zijn als hij niet weer iets geflikt zou hebben

Toen ik water ging halen en terugkwam zag ik aan de vrachtwagen mijn halstertouw bengelen en zei "huh waar is Wisse" bleek ie zn musketon te hebben laten knappen (kwamen 100 oude motoren langs, hadden we onderweg al last van) en dus weer los te lopen op het terrein
Kon ervoor springen en halster grijpen gelukkig!
Toen gingen we parcourslopen.
Vervolgens door met de MA; de 150meter baan in galop heen en in stap terug. Daar scheet ik hem het meeste voor; ik moest als eerste en moest dan dus met Wisse bij de groep wegrijden in galop en weer terug in stap, op een lang pad tussen twee weilanden met paarden door
Wisse heel tweifelend naar de start (overal lagen spullen en stonden stoeltjes enz) en ik draaf aan, geef hulp en hop we gingen in galop Onderweg 4 enge dingen op het pad; links stond iets geks, halverwege zat een jury op een stoeltje, rechts een waterbak en aan het eind nog iemand met een vlag. Wisse heeft 1 drafpasje laten zien, verder heb ik hem het hele stuk in galop kunnen laten rijden!
Terugweg 1 dribbeltje gemaakt.
Puntentotaal door het uit de gangen gaan helaas nul komma nul
maar baasje supertrots!!!Vervolgens door naar de PTV.
Overzichtje van de hindernissen:
1. Berg op onder de man
Keurig, in draf gedaan. 10 punten
2. Berg af onder de man
Retestijl en ook doodeng! Wisse deed hem in draf, moest in stap. 2 punten
3. Laaghangende takken
Ik als eerste, drafje ingezet en vlak voor de eerste paal BAM stil stond ie
Noodstop, cap vloog bijna van mn kop af ondanks dat ie vastzat
Instant hoofdpijn by the way, al het bloed zat in mn kop 
Nog een poging die mislukte, daarna in stap wat ook bleek te mogen
hij stapte er onderdoor, besloot toch dat hij het eng vond dus zette het op een rennen, na de takken meteen bocht om naar links vlak voor een boom langs en recht op de andere paarden af en er dwars doorheen, terwijl ik mijn beugel kwijtwas en scheef hing, ik zat immers plat op zn nek toen hij ermee begon onder de takken
4 punten4. labyrinth onder de man
Keurig gedaan zonder balkjes aan te tikken, terwijl hij heel smal en haaks was.
Echter maar 8 punten, dat snap ik dus niet?
5. Brug aan de hand
no problem! Kreeg commentaar op het meevoeren aan de teugel, die ik over de hals had gedaan. Zo hadden we het echter wel uitgelegd gekregen? Ik kreeg 8 punten.
6. trailer laden
0 punten7. slalom onder de man
Keurig, in draf gedaan. 7 punten.
8. onbeweeglijk stilstaan in een cirkel, 10sec. onder de man
geen idee of het goed ging, die vrouw zei niets en je moest zelf tellen. Hij verstapte 1x en ging schuren aan zijn been dus deed ik het nog een keer. 0 punten.
9. Rechts opstijgen
Overgeslagen, kom zonder mn krukje echt mn paard niet op, laat staan aan de verkeerde kant
0 punten10. Brug onder de man
No problem
8 punten (geen idee waarom aftrek?)11. Waterpassage
Kleine twijfeling, poortjes omver gelopen maar keurig gedaan. Echter wel 0 punten helaas.
12. poort onder de man
Overgeslagen, was nog niemand gelukt en Wisse begon continu te steigeren als ik ging stilstaan. 0 punten.
13. achterwaarts tussen twee balken door, onder de man
Wisse kent het achterwaarts nog niet, deed het echter keurig! uiteraard wel scheef, hij liep alles omver dus 0 punten

14. dubbelsprong
Overgeslagen, tweede stond op 60cm en hij zag er doodeng uit met allemaal takken en boomstronken enz dus 0 punten.
15. Smalle doorgang onder de man
Prima gedaan, uit voorzorg in draf gedaan maar galop had ook best gekund. 7 punten.
16. Boomstammetje onder de man
Weer een hindernis met takken enz. en na 1 weigering keurig gesprongen! 5 punten (vond ik wat weinig maar weet niet wat aftrek is voor 1 weigering?)
Resultaat: 29 punten
Dit brengt mijn eindscore op 227 punten.
Mwah, best een oke begin en als pup een jaar ouder is gaat het vast een stuk beter

Hieronder nog wat foto's

Stempelkaart pakken bij de derde post

Waterpassage (jammer dat die alleen in stap mocht trouwens
)

smalle doorgang

foto's door http://www.draversfoto.nl onderweg bij de POR en tijdens de waterpassage

Tijdens de POR

Bruggetje onder de man

Ik zag jullie verkeerd rijden bij de POR, echt zonde.
maar dat kwam dus omdat we ergens linksaf gingen waar we rechtdoor hadden gemoeten
)
Er is ook niet echt ruimte in de lijsten van de PTV om dat soort commentaar in te voeren.