[SGW] Zoef eventing in Overpelt & Vechmaal !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathaliefje

Zoef eventing in Overpelt & Vechmaal !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 11:12

Halloo ! Met al die cross-topics kon ik natuurlijk niet achterblijven :D.

Zoef en ik hebben recentelijk 2 crossen gereden : op 2 april de sgw te Overpelt en afgelopen zondag 10 april in Vechmaal. (Belgie) Zowel Zoef en ik zijn een beetje groen in het cross gebeuren, dit waren onze 4e en 5e cross. We startten in de klasse A. In Nederland gaan we nog wat B crossen rijden, voordat we in Belgie ook B starten. Een beetje info over Zoef :
Zoef wordt dit jaar 7 /3 , koos papierloos, ongelooflijk fijn karakter en mentaliteit, we doen alle onderdelen wel redelijk (M1 dressuur, L springen startrechtig), maar blinken nergens echt in uit, voor eventing is dit wel een ideale combinatie. Zo bleek ook, want zowel in Overpelt als Vechmaal hadden we gewonnen. *\o/* . Hierbij de foto's, Zoef heeft niet echt een goede springtechniek, maar wonder boven wonder geraken we altijd overal over :')

Vechmaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Overpelt:
Eigenlijk was er een muur waar je op moest springen om de waterbak uit te gaan, maar dit is Zoef's interpretatie van een waterbak uitkomen.. Pootje voor pootje :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 foto's van de cross in Meer
Afbeelding
Afbeelding

Laat je een berichtje achter? :D :wave:

Annetje

Re: Zoef eventing in Overpelt & Vechmaal !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:24

Wat gaaf dat jullie het zo goed doen zeg! +:)+ Nog gefeliciteerd met je prijzen!
Je houding is niet helemaal optimaal. Vooral op de eerste foto niet. Misschien kun je je beugels een gaatje korter doen zodat je makkelijker in de verlichte zit mee kunt komen? Ik ben benieuwd wat voor punten je had voor je stijl?
Lastig trouwens die op- en afsprongetjes bij het water. Daar zou ik stranden denk ik zo... :P Haha

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 11:28

Annetje schreef:
Wat gaaf dat jullie het zo goed doen zeg! +:)+ Nog gefeliciteerd met je prijzen!
Je houding is niet helemaal optimaal. Vooral op de eerste foto niet. Misschien kun je je beugels een gaatje korter doen zodat je makkelijker in de verlichte zit mee kunt komen? Ik ben benieuwd wat voor punten je had voor je stijl?
Lastig trouwens die op- en afsprongetjes bij het water. Daar zou ik stranden denk ik zo... :P Haha

Dankjeee :D Ja mijn houding , oeef.. :') En dan te bedenken dat ik in mijn beugelriemen al 5 gaatjes bijgeknipt heb, een lus in heb gedaan en dan alsnog op het hoogste gaatje gedaan heb.. Nóg korter volgende keer :D

edit: In Belgie, of in ieder geval in A , krijg je geen punten voor stijl :)
Laatst bijgewerkt door Nathaliefje op 14-04-11 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:32

die heeft er plezier in ! Wat fijn dat de prijzen dan ook zo volgen :):)

zou persoonlijk wel graag iets meer bescherming aan zijn benen zien :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:47

En daar hebben we Zoefje *\o/*
Ik ben super trots op jullie :)

_Nicky_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:23

Kei leuke foto's Nath!!
Jullie doen het echt super in de cross!! Zoefie heeft er duidelijk veel plezier in !!

Acceptance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:14

Super stoere foto's!
Leuk paard heb je :D

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:14

leuk paard! En proficiat met de overwinning! +:)+

Zou toch wel kortere beugelriemen nemen hoor, mag wel meer dan 1 gaatje korter :)
En idd meer beenbescherming is geen overbodige luxe.
Succes verder!!

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 16:56

Dankjullie wel! :):) En ik ga zeker iets doen met jullie tips wbt de beugellengte en bescherming!!