ik heb zojuist even op het forum rond gezocht naar een westernmanege in de buurt en kwam dus uit op de lijst met diverse westernmaneges in Zeist, Amersfoort en Amsterdam. Amersfoort valt al af want dit is een trainingsstal, zeist is toch wel een eindje weg en behoorlijk duur en over de Double R ranch in amsterdam heerst toch wat onduidelijkheid of er nou wel of geen lessen zijn en ik vind ook de website erg onduidelijk.
Nou is mijn vraag dus: Wat is jullie ervaring met de Double R Ranch? Ik wil graag reininglessen gaan volgen. Mochten jullie nou andere tips hebben voor andere stallen dichter in de buurt van Bussum (ik heb geen eigen paard) dan hoor ik het erg graag. Ik ben wel op zoek naar een persoon die serieus les kan geven en me ook hogerop kan helpen. Het liefst rijd ik (al is het maar tijdelijk) op verschillende paarden daar ik graag ook kennis wil maken met het ras.
Misschien moet ik paps en mams even lief aankijken, die hebben toch 2 autos... alleen de lestijden vallen zo ongelukkig voor mij uit, werk elke dag tot 7 uur 's avonds, vrijdag tot 22:00 en zaterdag heb ik 2 paarjes te rijden en zondag 1, *zucht* even goed over nadenken.
ik ben zelf niet zo te spreken over starn meer, teminste van wat ik heb gehoord van een vriendin van mij die daar stage liep... maar tja verder kan ik niet helpen sorry.
woudenberg is denk ik ook een half uurtje voor jou TS Starnmeer ken ik persoonlijk niet maar ik hoor juist wel goede dingen erover!
Cassidy
Geplaatst: 05-04-11 10:10
@JamieShanin, misschien kun je er zelf een keertje een dagje of weekje meelopen, of een keertje daar gaan lessen, en ervaringen uit eerste hand opdoen, ipv afgaan op "horen zeggen"?
JamieShanin
Geplaatst: 05-04-11 10:13
ja inderdaad dat weet ik maar ik zeg het alleen maar (maar die vriendin heeft ook foto's laten zien, maar dat kan wel alleen moment opnamens zijn uiteraard) ik weet dat ik er niet van uit kan gaan hoor, ik hoor er ook heel veel goede dingen over daar niet van, maar dat doet me toch wel een beetje twijvelen...
dat ze voor dat soort dingen uitkijkt,
ik kan nog niet daar gaan mee lopen ik ben 15 en zit in 3VWO stage lopen zit er nog niet in.
Ik heb al les dus nee sorry dat zit er neit in en het is te verweg om er met mijn paardje heen te gaan omdat we geen auto niets hebben.