Kon het niet laten, ik ben zooooo trots op die truus........en een erg geslaagde foto!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook!!) en op de NK. Ik ga niet naar de Kalverhoek. Ik heb nog meer mooie foto's die ik zal uploaden in dat Webshot- album, dan mogen jullie nog even spieken. Truus ziet er op dit moment echt top uit, ondanks (of juist dankzij??) haar 10 jarige leeftijd. Ze is nu een echt volwassen meid qua uitdrukking in haar gezicht en haar bespiering.
!! Francisca schreef:Wat een beauty zeg, ik kan me voorstellen dat je trots op haar bent. Heel misschien kom ik kijken op de EK. Ben jij er ook nog op vrijdag of zaterdag?
..........
) geupload; http://community.webshots.com/album/86895633IftquM Sugarmiss schreef:Ondanks dat mag ie er ook wel zijn
Toch wel handig he die albums
. Maar hij is weer stukken breder en meer in evenwicht dan op de kalverhoek in juni. Hij wil nogal vreemd groeien, kont eerst 10 cm, dan de voorkant weer.......hoofd uit model, nekje te smal/breed...je kent het wel, lekker jojo-en.