Ik heb de impulsrubriek gereden, 26 km en paard en ik hebben erg genoten!
'S ochtends om een uur of half 9 vertrokken, paard ingeladen en op naar Kootwijkerbroek. Mijn moeder was mee als groom, en na ongeveer 2,5 uur aangekomen op het wedstrijdterrein.
Dit was voor ons beide de eerste keer dus het was allemaal nog een beetje aftasten hoe en wat maar iedereen was erg behulpzaam en vriendelijk. Voorkeuring ging goed, hartslag 38 en locomotie A (en ik geloof dat de rest ook goed was, maar dat moet ik nog even uitzoeken wat het allemaal betekent). Dus we mochten starten

Rit ging allemaal goed, inhalen en ingehaald worden ging ook erg goed en Amber was gemakkelijk te rijden
Bij de PA eerst even paard laten drinken en koelen, toen na 4 minuten aanbieden en hartslag was 56 dus we mochten gelijk verder. Rest van de rit ging ook allemaal goed, nog een stukje samengereden met meisje met Haflinger en bij de finish weer eerst even gedronken en gekoeld en na 2 minuten aangeboden met hartslag van 48. Bij het nakeuren zat de hartslag weer op 38, gelijk als bij de voorkeuring. Locomotie ook weer een A
Verder hadden we turgor een 3 en CRT 1 en slijmvliezen een A???
Wat betekend dat?
Vandaag heb ik me aangemeld bij de endurancevereniging en startkaart zal ik deze week aanvragen en dan op naar de volgende wedstrijd in Ommen

Zelf vind ik dit twee hele leuke foto's, gemaakt door fannetje, bedankt daarvoor!