Waar krijgen jullie westernles?
Ik krijg les van Ellen Welten op haar paard Flashy. En het is heel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mabotje schreef:Denk dat TS niet helemaal op de hoogte is van de regels vwb instructeurs en het moeten starten in een bepaalde klasse (niet dat ik dat wel ben trouwens) Of geeft ze gratis les? Want dat maakt verschil, toch?
Mabotje schreef:Ik dacht dat zolang je geen geld met de paardenbusiness verdient, dat je dan nog amateur mag starten, maar ik weet niet of dat bij iedere vereniging hetzelfde is, zo veel weet ik er ook niet van.... Als ze wel betaald les geeft, zou ze open moeten starten volgens mij?
. Sonja schreef:Ik denk niet dat het aan de WRAN is om dan tegen een instructeur te zeggen dat hij dan moet stoppen met lesgeven, eerst weer punten moet halen om weer te promoveren, en dan pas weer mag gaan lesgeven

Schim_meltje schreef:Als iemand zich door omstandigheden niet kan handhaven in de L2, maar wel kan aantonen dat zijn vermogen tot lesgeven nog steeds op niveau is, lijkt een aanvraag voor dispensatie bij de WRAN de aangewezen weg.
sliding schreef:Paintless schreef:les geven, er geld voor krijgen, betekend open of L1 starten. (of L2, dat weet ik dan weer net niet)
En L2.
Maar persoonlijk vind ik, dat als je lest geeft ook al doe je dat gratis, je dan ook zo groot moet zijn om Open te starten
maffe regel...