Ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft gehad ?
Het weer zat in elk geval super mee

Mijn verslag van gorssel.
Op stal iets met vertraging vn stal gegaan.
Gelukkig waren we nog netjes op tijd voor de dressuur

Ik reed B groen samen met fleur en uuk.
Fleur had 209 punten en ik had 220 punten in ring 6

Toen de cross Ging eigenlijk best goed hier en daar wat spanning maar verder heeeerlijk gereden met het zonnetje.
Springen ging als een trein Foutloos en kon ook heeel fijn rond komen

al met al een super geslaagde dag.!

Ben benieuwd naar foto's

Maar nee er was nog 2x 223 gegeven. Heb jij mijn naam miss toevallig nog gehoord in de prijs uitreiking ?
Was voor mij en mijn pony de eerste keer, dus was heel benieuwd hoe het zou gaan. De dressuur ging erg goed, we waren als eerste aan het losrijden en hij vond de shetlanders en het paard in de wei ernaast nogal intimiderend. Hij vond het nogal vreemd om ze eens van de andere kant te bekijken want we rijden regelmatig over de zandweg langs die paarden. Maar vrij snel begreep hij de bedoeling en deed goed zijn best. Toen terug naar de trailer afgezadeld en terug erin gezet zodat hij lekker hooi kon eten. Beetje rondgelopen de eerste twee sprongen uit de cross van dichtbij bekeken. En ik zag meteen al dat je niet makkelijk langs hindernis 1 kon dus heb besloten overtuigend aan te rijden zodat we niet door de bosjes erlangs zouden moeten.
Hindernis 1 kwam in zicht en hij kwam al 10 meter van tevoren terug in tempo, hem flink aangedreven om duidelijk te maken dat we er toch echt overheen moesten. Net ervoor dacht hij daar ga ik mooi niet overheen, heb hem luidkeels aangemoedigd en met een joekel van een sprong foutloos eroverheen in 1 keer.
Was eigenlijk al helemaal trots.
Lekker stukje gedraafd tot we bij dat grijze blok kwamen hij deed net alsof hij ging maar bedacht zich dus een weigering. Klein rondje gedraait weer flink aangemoedigd en daar ging hij ookal lag ik er bijna naast omdat je minstens een meter over zo'n klein blokje moet springen.
Het spoor over met hulp.
Kleine volte en toen met een nette sprong eroverheen stukje tot het hek waar je de wei af kon in een handgalopje. Daarna gedraafd en gestapt tot de grote weg, gestapt tot de volgende hindernis. We reden inmiddels achter het groepje dat ons ingehaald had eerder, we bleven elkaar inhalen een paar keer was wel grappig om elkaar steeds tegen te komen. De strobaal hindernis heeft hij het andere paard zien springen dus na goed opgelet te hebben heeft hij hem in 1 keer gesprongen. Bij het spoor kwam er niks aan dus mocht er in draf overheen en dit keer deed hij het al dan niet wat twijfelend zeer braaf. Toen kwam de hindernis met het hek en daarin takken die bewust overgeslagen zijn we nog niet aan toe. Zag dat de dubbel van boomstammen verhoogd was al was hij zeker niet hoog dus ook die in 1 keer gesprongen! Toen kwam de voederbak die ze ook verhoogd hadden sinds de laatste keer dat ik hem zag. Die weigerde hij twee keer is de enige sprong die hij twee keer weigerde.. Ik hoorde hem bijna denken 'voerbakken zijn om uit te eten wat moet ik nou doen dan??'