[SGW] SGW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle98

SGW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 21:21

Hoooi allemaal!!

Wie weet er in de buurt van de Veluwe(mag ook iets ernaast) een leuke SGW in April of Mei?? :)
Ik mag dat binnekort een keertjeproberen met mijn paardje Apache.
En een vraagje.
Ik ben namelijk nog niet zo heeeel ervaren.
Met een SGW moet je zeker ook een winstpunt hebben voordat je cross en Springen mag gaan doen?? :o

xx
Alvast bedankt. ;)

Sim

Re: SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 21:24

[SGW] Veelgestelde vragen over SGW

Ja, je moet een winstpunt in het springen hebben om officieel te mogen crossen en om te springen heb je een wp in de dressuur nodig.
Daarnaast is het verstandig eerst een aantal terreintrainingen te doen voor je plompverloren in een cross gaat starten.

Danielle98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-11 21:25

Okeee! bedankt! Ja van de trainingen wist ik wel.. dat ga ik binnekort ook nog een keertje doen en ik ga zowieso mee met de bixiedag..gewooon om te leren enzo.:)Bedankt!
_Sim_ schreef:
[SGW] Veelgestelde vragen over SGW

Ja, je moet een winstpunt in het springen hebben om officieel te mogen crossen en om te springen heb je een wp in de dressuur nodig.
Daarnaast is het verstandig eerst een aantal terreintrainingen te doen voor je plompverloren in een cross gaat starten.

Annetje

Re: SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:38

Omdat deze vragen makkelijk te vinden zijn in andere topics, plaats ik hier een slotje.

Topic met wedstrijdkalender waar je kunt zien of er een wedstrijd in je buurt is: [SGW] Wedstijdkalender 2011

Topic met alle oefencrossen en tripalons dit jaar: [SGW] Oefencrossen en tripalons in 2011

De link van Sim is ook érg goed om door te nemen voordat je een topic opent (en voordat je stappen onderneemt voor wat betreft eventing) en je kunt ook nog de wiki raadplegen: http://www.bokt.nl/wiki/Sgw