[WN] Inloggen op de APHA site

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Inloggen op de APHA site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 19:50

Gisteren zijn wij naar de Equitana geweest en hebben de papieren van Mylo op mijn naam over laten schrijven. Nu heb ik dus ook een lidmaatschapsnummer van de APHA gekregen.

Probeerde net in te loggen op de site, maar krijg t niet voor elkaar? Ben ik te ongeduldig omdat mijn lidmaatschap pas gisteren is aangezegd/betaald of doe ik gewoon iets verkeerd?

Ik ga naar de APHA site, klik op member login, klik op create password, en dan moet ik de exp date van mijn membership invullen zoals vermeld op mijn lidmaatschapskaart? Die hek nog nie. :P Ik gok dus op december 2011 en dan krijg ik de melding dat of mijn nummer, of naam, of postcode of datum niet goed is?

Krijg je zo'n kaart automatisch thuis? Iemand ervaring? (Vast wel :P )

XoNo

Re: Inloggen op de APHA site

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 20:05

Als je een jaar hebt, dan vervalt hij dus vanaf gister over een jaar :D
maar ik denk dat je een beeetje ongeduldig bent Es :))

Je krijgt de membershipcard gewoon toegestuurd. Als jij je gister op de Equitana hebt aangemeld, dan neem ik aan dat je dit via de duitse APHA club hebt gedaan? Ook dan moet alles per post worden opgestuurd namelijk...

Buitenzorg

Re: Inloggen op de APHA site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 21:12

@Colin, nee gewoon bij de APHA zelf, we hebben nl Mylo ook gelijk overgeschreven. :D

En je hebt gelijk, ik zal wel een tikkeltje te ongeduldig zijn :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 22:15

ik heb bij de stand nog een leuke APHA sticker gekregen voor op mijn nieuwe wagentje

ik denk ook dat ze het nog niet verwerkt hebben, even geduld dus

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 22:20

spatter schreef:
ik heb bij de stand nog een leuke APHA sticker gekregen voor op mijn nieuwe wagentje

Mmmm, ik niet :D Maar goed, er prijkt al een mooie DPHC sticker achterop mijn toettoet!