[WN] Probleempje: Vervoer naar Equitana

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klimop

Probleempje: Vervoer naar Equitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 16:47

Dacht ik dat ik het goed geregeld had en morgen naar Equitana kan... toch niet dus, heb ondertussen nog 10 andere mensen gevraagd of zij gaan/kunnen maar hebben allemaal geen tijd, degene die misschien mee kon gaan heeft gisteravond ook afgezegd dus ik zit in met een dilemma.... kijk er al een hele tijd naar uit en hoop dat ik nog een oplossing kan vinden :\ Is er toevallig hier iemand die morgen richting Essen vertrekt (en twente toevallig op de route ligt, ik zit net onder Enschede) en nog een plekje in de auto over heeft? Had niet verwacht zo ver te gaan en het via internet te moeten zoeken maar ik kan echt geen vervoer meer regelen, en al had ik zelf wel een rijbewijs gehad zat ik alsnog in de puree omdat ik met een arm in 't gips zit (ja, na een val van het paard en een gebroken pols geef ik alsnog mijn geplande dagje Equitana niet op!! _O- :') ). Ik weet dat het op erg korte termijn is.. maar probeer het toch nog even op deze manier, je weet maar nooit ;) Als iemand nog een extra lift mee kan nemen (en weer terugbrengen/afzetten) in de buurt van Enschede, stuur me aub een pb'tje en ik ben je erg dankbaar! :)

Rumpleteaser

Re: Probleempje: Vervoer naar Equitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 16:53

Helaas kan ik je zelf niet helpen. Maar er is hier ergens op Bokt een Equitana topic, wellicht kun je daar iemand vinden :)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 16:56

Bedankt voor de tip, ga ze daar ook ff inlichten :D

Ods
Forumcoördinator

Re: Probleempje: Vervoer naar Equitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 17:11