Ik moet voor school een evenement organiseren, en ik vroeg me af of er mensen geintresseerd zijn om meer te weten te komen over het western rijden, dus uitleg te krijgen over de geschiedenis/harnachement/ en het rijden zelf. En hiervoor een dagje willen komen.
Mijn bedoeling is om de dag te beginnen met het vertellen over de geschiedenis van het westernrijden. En waarom ik zelf ben gaan western rijden, en waarom het nu steeds populairder wordt. Daarna informatie geven over de verschillende disciplines en hoe het er op een wedstrijd aan toe gaat. Hierbij zou ik dan gebruik maken van een powerpoint.
Ook wil ik het harnachement laten zien, en daarbij informatie geven. En tenslotte mensen die het leuk vinden zelf laten rijden, waarbij ik ze dan kennis laat maken met het western rijden. Het rijden moet op je eigen paard, en kan gewoon met engelse harnachement.
Ik hoop dat hier intresse voor is, er zijn trouwens geen kosten aan verbonden.
Laat graag wat van je horen, ook als je tips hebt hoe ik het beter kan doen.
Groetjes, Chantal
sliding
Geplaatst: 12-03-11 20:35
Misschien moet je dit ook onder de aandacht brengen op andere forums, dan die van de western. Daar moet je toch je publiek vandaan halen, denk ik zo. Succes.
hier zitten voornamelijk westernruiters.. dus die hebben al kennis gemaakt met deze kant van de sport.. lijkt mij dat je meer de dressuurkant van de sport hier moet aan spreken.