[WN] Wij hebben ook gekoeiensnuffeld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MoReQuarabs

Wij hebben ook gekoeiensnuffeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 19:22

Gisteren mochten wij ook weer aan de koeien snuffelen. Het was onze tweede keer en het was wederom geweldig leuk. De koetjes in de groep zijn nog erg spannend om alleen tussendoor te stappen, maar 1 op 1 met een koetje ... dat durven we best wel:

Gelukkig stonden Pannenkoek en Jan paraat om het koetje binnenboord te houden anders waren we hem allang een paar keer wijt geweest:

En dit was onze eerste keer op 30 januari, toen was een koetje echt nog heel spannend:

Het was zo leuk, dat we ons meteen weer hebben opgegeven voor de volgende keer.
Hartstikke bedankt Jan en Anne Marie, 8 mei mogen we weer!

Anoniem

Re: Wij hebben ook gekoeiensnuffeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:32

Leuk paard heb je zeg, hele zachte uitstraling.

Escalutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:35

Hm, ik wil niet veel zeggen, maar zie er stiertjes tussen lopen, ooit nagedacht over de gevaren hiervan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:39

Gave filmpjes! +:)+ Leuk dier heb je, ik vond jullie een leuke combi. :j
En de cowsense van Jan en Pannenkoek is niet te evenaren. :D

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:39

Hmm ik denk dat de zeer ervaren begeleiders hier erg goed weten waar ze mee bezig zijn. Wellicht een idee om ze een mailtje te sturen? Kun je vermoedelijk erg veel van leren. Misschien een keer langs komen om te kijken? Vinden ze vast leuk.

Tis bij deze experts: http://www.aok-ranch.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:40

Lizet1994 schreef:
Hm, ik wil niet veel zeggen, maar zie er stiertjes tussen lopen, ooit nagedacht over de gevaren hiervan?

_O- Ja ga jij de AOK eens uitleggen hoe dat eigenlijk zit met paarden en vee, da's een goed idee! Leren ze het misschien eens :')

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:41

Wat n prachtig paard! <3
Ze vindt t nog wel wat spannend denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:46

Sonja schreef:
Lizet1994 schreef:

_O- Ja ga jij de AOK eens uitleggen hoe dat eigenlijk zit met paarden en vee, da's een goed idee! Leren ze het misschien eens :')

:') *proest*.... hahahaha weer zo'n vermakelijke reactie..
net als "leuk hoor, net echt" :))

Ts jouw paard is wel een stuk dapperder geworden in de tussentijd he!! :D

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:48

Wat een geweldig leuke filmpjes! dat kleine koetje van het 2e filmpje was een slimme :D
En wat een snoepie van een paard heb jij! dat koppie <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:55

Wat leuuk! Geniet hier echt van. Dat gesnuif bij het laatste filmpje :') Wat een lui kalf was dat, je liep hem haast omver _O-
Doe je dit puur voor de lol of wil je dit ook in praktijk gaan brengen ergens in het wilde westen? :D

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:59

Moira hardstikke leuk die filmpjes van jullie ook hier! +:)+ En je paardje is best een stuk stoerder geworden zeg! 8-)
Lekker doorgaan zo samen! :j

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:10

hahaha! leuke filmpjes en Rob kan het ook wel! :))
Knap hoor voor de 2e keer en leuk paard ook! +:)+

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:25

Yeah wat leuk om het van de andere kant van de bak te zien! :j Mooi stille beelden van René +:)+

Afbeelding

Lizet1994 schreef:
Nou lekker dan..........daar kom je nou mee! :\ Ik ga er meteen over nadenken, bedankt! :j

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:29

Leuke filmpjes, dit zou ik ook wel eens willen proberen :)
Als ik stiekem toch een heel petieterig klein beetje commentaar mag geven, ik vind dat je nogal veel met je sporen prikt.. of zie ik dat misschien verkeerd?

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 20:58

Dankjulliewel voor de positieve reacties, een beetje verlegen zijn we wel dus we hebben even getwijfeld om de filmpjes te plaatsen.

@Sonja dat klopt hij heeft een heel zacht en vriendelijk karakter
@Lizet1994 bedankt voor je bezorgdheid, we weten dat het jonge stiertjes zijn, er is uitstekend toezicht dankzij Jan
@Yildiz ja hij (Rees is een ruin) vindt het nog wel wat spannend, maar een stuk minder spannend dan de eerste keer
@VivaLaVida flink al van hem he, ik ben erg trots op hem
@RedPassion, Vickelientje, MissPK en Mayflower dankjullie wel, Rees ziet er niet alleen lief uit, hij is het ook en nu wordt hij ook al een stuk stoerder
@Marit ik denk dat we eerst nog maar een paar keer flink moeten oefenen en plezier maken ;-)
@PK WOW! Wat een mooie foto, zo lijkt het al net echt!
@Catzkills ik kan je zeker aanraden om mee te doen, de paardjes krijgen rustig de gelegenheid om aan de koeien te wennen, eerst aan de hand en dan pas onder de ruiter en ze leren er heel veel van. Commentaar mag altijd. Ik drijf veel, omdat Rees nog wel wat aanmoediging nodig heeft, alhoewel hij steeds meer zelfvertrouwen krijgt. Dat is overigens met de kuiten en niet met de sporen.

Ja, die cowsense van Pannenkoek en Jan, daar kan bijna geen paard aan tippen, alhoewel ... Doc was in onze groep zeker zo snel!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 07:32

Geweldig leuk het verschil te zien tussen afgelopen zondag en de eerste keer!! Hij is inderdaad een heel stuk stoerder geworden. Ik vind de uitstraling van hem zo gaaf, prachtig hoe hij zijn werkje doet. Er zitten een paar mooie momenten in de filmpjes.

Leuk jullie 8 mei weer te zien! Misschien zitten jullie weer in dezelfde groep?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 10:45

Lizet1994 schreef:

Daarom mag niemand met rode pad of kleding rijden.... :+

De filmpjes willen bij mij niet zo snel, maar die foto is gaaf!!!

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 02:14

Ods schreef:
Geweldig leuk het verschil te zien tussen afgelopen zondag en de eerste keer!! Hij is inderdaad een heel stuk stoerder geworden. Ik vind de uitstraling van hem zo gaaf, prachtig hoe hij zijn werkje doet. Er zitten een paar mooie momenten in de filmpjes.

Leuk jullie 8 mei weer te zien! Misschien zitten jullie weer in dezelfde groep?

Ja dat zou leuk zijn! Wij mogen weer om 11.00 uur, de eerste groep. Een feest om die eerste kudde koetjes dan de bak binnen te zien denderen, jolig en bokkend. Ik heb er nu alweer zin in.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 05:49

*\o/* Dan zitten jullie weer in dezelfde groep!! Gezellig! Inderdaad, het is een jolige bende als ze de stal uitkomen, zo gaaf om te zien. Tot 8 mei dan! :D

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:00

Waar ergens gebeurt dit alles juist? En is er ook de mogelijkheid om het met een manegepaardje te doen of is het eerder gericht op eigenaarspaarden? Zou dit écht wel eens willen doen ^^ ziet er zo fijn uit!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:51

Ze hebben volgens mij geen paarden die je kan huren. Misschien kun je een paardje lenen en daarmee komen?

Edit: Dan zou je trouwens wel een andere plek moeten zoeken want dit is in Friesland, dat is wel erg lang rijden met een trailer..

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:04

Mm ja, Friesland is inderdaad niet echt bij de deur voor me :) Weten jullie toevallig nog locaties waar je dit kan doen ofwel in België of net over de grens?

Cowhorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:19

heeeej ik zat al op je topic te wachten, ik zag rene in de vorige topics namelijk al aan de kant staan ! Gaaf hoor! Ga zo door !

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 00:23

Catzkillz; bij ons op de manege?? :-)! :p

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 02:36

Cowhorse7 schreef:
heeeej ik zat al op je topic te wachten, ik zag rene in de vorige topics namelijk al aan de kant staan ! Gaaf hoor! Ga zo door !

He wat leuk dat je het ook hebt gezien! Ik vind het ook helemaal geweldig. Misschien wordt Rees met flink oefenen wel net zo enthousiast op de koe als Moon :))