[WN] Wat voor halster bij L5 showmanship

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Melanietje_

Wat voor halster bij L5 showmanship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 19:59

Hoi,

Ik wil binnenkort in april met een wedstrijd meedoen en wil daarbij aan meedoen met showmanschip at halter in de L5, nu is mijn vraag wat voor halster zou ik gebruiken?

Iemand tips voor beginnende showmanshipper???

groetjes

Anoniem

Re: Wat voor halster bij L5 showmanship

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:05

Als je zelf nog geen showhalster wilt aanschaffen en je hebt niemand in je omgeving om het van te lenen, dan is huren misschien een optie? Er zijn inmiddels diverse stallen/wedstrijdruiters/shops die deze service aanbieden.

_Melanietje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 20:06

Sonja schreef:
Als je zelf nog geen showhalster wilt aanschaffen en je hebt niemand in je omgeving om het van te lenen, dan is huren misschien een optie? Er zijn inmiddels diverse stallen/wedstrijdruiters/shops die deze service aanbieden.

jah ik kan van iemand een echt showhalster lenen, maar is dat niet een beetje te voor een L5 showmanship proefje, ik ben dan bang dat ze heel veel van mij verwachten terwijl het mijn eerste wedstrijd is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:10

Of het nou je eerste of je honderdste is, imo moet je zo goed mogelijk voor de dag komen als je op wedstrijd gaat. Waarom zou men (te?) veel van je verwachten als je gewoon met een showhalster op een show verschijnt? Al is het 'maar' L5, het is toch een show? Lekker voor gaan hoor!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 21:15

De verzorging van handler en paard telt sterk mee in de showmansip, ook in de L5, dus als je voor die wedstrijd aan een mooi showhalster kan komen, zeker doen!!

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 10:49

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 11:26

Ook al start je 'maar' L5: er netjes uitzien hoort erbij.
In mijn optiek kan 'over de top' dus eigenlijk niet :)
Lekker voor gaan dus, met een mooi showhalster.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 21:58

Rumpleteaser schreef:
Ook al start je 'maar' L5: er netjes uitzien hoort erbij.
In mijn optiek kan 'over de top' dus eigenlijk niet :)
Lekker voor gaan dus, met een mooi showhalster.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Zowel jij als jou paard moeten er goed en netjes uitzien. Dus ben je in de mogelijkheid om een showhalster te lenen of te kopen doen. Ook jou kleren zijn heel belangrijk dus geen spijkerbroek aan maar een pantalon met een colbert.