[SGW] nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

nieuwe data crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 20:18

zoals jullie weten ben ik bezig met nieuwe data voor de crosstrainingen te Moordrecht, ik houd jullie op de hoogte

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 20:20

we hebben nieuwe data:

6 maart
20 maart
10 april

instructeur: Richard Ten Kate
inschrijfgeld: € 25,-
inschrijving sluit 7 dagen voor training, daarna extra inschrijfkosten € 5,-
door je in te schrijven ben je verplicht het inschrijfgeld te voldoen
niveau: vanaf 0,0 ervaring (puppy's), wat ervaring (beginners), veel ervaring (gevorderd)
je kunt alleen jezelf opgeven, als je samen met iemand wilt rijden beide dit vermelden bij de aanmelding

bodyprotector en beenbescherming verplicht (gewone beenbescherming is voldoende) en eventueel te huur voor € 7,50

inschrijven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com vermeld je naam, naam paard, niveau en welke datum of data

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 20:21

op 10 april is het helaas niet mogelijk om een bodyprotector te huren van mij, aangezien ik zelf niet aanwezig kan zijn ivm een CEI** 120km endurance die ik ga rijden in Gartow (Duitsland).

daarnaast zijn we op dit moment 4 paarden aan het zadelmak maken / inrijden dus kan ook niet de bodyprotectors aan iemand anders meegeven om te lenen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 20:25

Het topic dat eerder geopend was met de advertentie gegevens is naar EA-CO verplaatst.
Daarnaast gelden er op SGW onder andere de volgende regels:
Citaat:
Vaste regels
1) De algemene bokt regels zijn natuurlijk ook op SGW van kracht!
2) SGW is bedoeld voor specifieke vragen en discussies op het gebied van de SGW en Eventing. Algemenere onderwerpen horen thuis op de algemene fora van bokt en zullen dan ook worden verplaatst. Advertenties voor het inschrijven op wedstrijden zijn niet toegestaan en worden verplaatst naar EA-CO.
3) Er is een zogenoemd ‘slowchat’ of HK topic toegestaan, waarin andere onderwerpen kunnen worden besproken.

Na te lezen in het charter. Aangezien het in dit topic nog steeds gaat over de commerciele informatie rondom te trainingen, hier een slotje.
Mochten er deelnemers van de trainingen behoefte hebben aan een voorbesprekingstopic voor de trainingen, dan kan dat gericht daarop geopend worden.