ik wist niet waar ik dit neer moest zetten maar ik dacht dat het hier wel hoorde. ik wil een crossparcour bouwen maar ik ben heel slecht in parcours verzinnen hebben jullie nog een plattegrond of een website met een crossparcour?
alvast bedant
Daantjee12
Geplaatst: 13-02-11 17:35
Hoe bedoel je een ''crossparcour'' ? Echt met boomstammen en andere vaste hindernissen, of met gewoon springmatriaal?
Weet je zeker dat het ook veilig is? Waar haal je de boomstammen vandaan etc? Moet je het ook elke keer weer opruimen? (lijkt me erg moeilijk met boomstammen)
oja ik denk dat ik het gewoon met hindernissen enzo doe maar hebben jullie toch nog een plattegrond ofzo want toen ik dacht dat ik het had viel mijn laptop uit en daarna kon ik het niet meer vinden
Hoi, wij hebben laatst bij de springles voertonnen gebruikt als hindernis en voor smalletje 1tje rechtop. Waren niet zulke grote tonnen kan een shet misschien ook nog wel springen. Verder kan je ook stro balen gebruiken of zelf een bezem bak maken van oude heksen bezems of snoeihout. Allemaal hindernissen die je op kan ruimen. Hoe hoog wil je gaan springen?