Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Even kort door de bocht gezegd. ElCid schreef:In principe zouden ze niet voor elkaar onder mogen doen, beiden zijn gefokt voor hetzelfde doel, de een heeft ( vaak) vlekjes, de ander niet.
Een effen paint is geen quarter, terwijl een gevlekte quarter altijd een paint is! Even kort door de bocht gezegd.
troi schreef:Tja, dat ligt aan je eisen. Een simpel doch gezond dier zonder verdere bijzonderheden (tof kleurtje/toppers in de afstamming etc) moet volgens mij wel lukken hoor. En van andere rassen zeker, de gemiddelde haflinger kost echt geen drol tegenwoordig...
en stel ( hele) hoge eisen
.

Romkabouter schreef:Leuk en goed lopen heeft natuurlijk direct te maken met de bloedlijnen
En als je pleasure wilt gaan doen, is het misschien minder handig om een paard met pure reining bloedlijnen te kopen.
Dus ondanks dat het je niet echt uitmaakt, ik zou me er wel een beetje in verdiepen
Romkabouter schreef:Leuk en goed lopen heeft natuurlijk direct te maken met de bloedlijnen
En als je pleasure wilt gaan doen, is het misschien minder handig om een paard met pure reining bloedlijnen te kopen.
Dus ondanks dat het je niet echt uitmaakt, ik zou me er wel een beetje in verdiepen
Paintless schreef:gewoon een jong ding kopen. die verdient zich wel weer terug.