hallo bokkers, Ik heb sinds een 2 maanden geleden een Quarter horse genaamd Blacks Beau Fleet. Hij is 6 jeer en wordt 14 mei 7 jaar. Ik weet dat hij veel van eigenaars is verwisseld in zijn jonge leventje. Meer weet ik niet echt van hem, en ik zou heel graag wat meer achtergrond informatie van hem willen hebben. hieronder wat kenmerken.
Volledige naam : Blacks Beau Fleet AQHA nummer 4570578 Roepnaam: Beau, Beaudy Kleur: Sorrel ( vos) met een witte bles over het gehele hoofd en neus. 3 witten benen. schofthoogte: +- 151 niet exact gemeten vader: Cona Beau. Moeder : Blacks Holly String.
Wij hebben hem gefokt. Zijn vader CB woont in Limburg bij een goede kennis van ons, en zijn moeder is nog steeds in ons bezit.
Wij hebben hem verkocht als 2-jarige, triest dat hij inmiddels zoveel eigenaren heeft gehad.
De laatste eigenaar (volgens AQHA) is ene Jessica. Maar dat ben jij niet als je hem net in je bezit hebt. Heb je hem al overgeschreven op je naam? Bij de AQHA is dat nog niet bekend in ieder geval... Er staan 3 geregistreerde eigenaren vermeld (+ wij als fokker).
volgens is dat een paard een jaartje geleden van een meisje bij ons op stal geweest. toen ze hem kocht was hij heel mager en hij was heel schrikkerig, maar superlief. Hij kon toen niet goed tegen andere paarden in de bak. Zal het vanmiddag wel eens aan haar vragen of hij het is. hij lijkt er nl veel op en heeft de zelfde papa.
goh, op dat paard heb ik in november/december 2009 een proefritje op gemaakt. Hij was in ieder geval superbraaf, alleen zijn conditie was op dat moment niet geweldig en hij stond in de wei lucht te zuigen aan het hek. Hij stond toen bij een mevrouw in Loenen. En ze vroeg er ook veeeeeeeel te veel voor.
storrum
Geplaatst: 10-02-11 09:17
HIer foto's van zijn geboorte en iets later als veulen, Cona Beau staat op de achtergrond. Ik moet nog wel meer foto's hebben maar die moet ik opzoeken, anders moet je mij je emailadres even pb'en dan kan ik ze doormailen als ik ze gevonden heb.
JoyRebel
Geplaatst: 10-02-11 11:08
Ik heb een volle zus van hem, Blacks Hollys Beau (2001) Jammer dat zo'n jong paardje al zoveel eigenaren heeft gehad ! Veel plezier met hem...
Miss_Fancy
Geplaatst: 11-02-11 13:13
Wij hebben een halfbroer van hem. Blacks Conas Jessie (2001) Zelfde geboortejaar als JoyRebel's paardje! Onze is afkomstig van Miss Jessie Deck.
Als je eenmaal zijn vertrouwen gewonnen hebt, zul je zien dat je een super paardje hebt, als die dat al niet is
Heel veel plezier met hem.
En storrum heb je misschien ook nog veulen foto's van Jessie? Lijktt me erg leuk om te zien. Onze ondeugende doerak als veulen!