Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karrimh schreef:via de KNHS een RP (riding permission) aanvragen (kost niets)
in België vind ik het persoonlijk er wat relaxeter aan toe gaan. je kunt op de dag zelf nog kiezen/beslissen of je gaat en dan dus gewoon gaan. ze werken met een vet-gate finish, dus wie het 1st aanbied bij de nakeuring wint.
welke wedstrijden zou jij gaan willen rijden?
arun schreef:Buitenland ? Voor mij is dit binnenland
Op 't programma staan dit jaar : Bierbeek - De Panne - Mont Le Soie - Beernem - Stekene - Recht - Schilde - Lichtaart.
Afstanden liggen nog niet vast in Bierbeek starten we met de 40km en verder zien we wel.
)
Inn schreef:Karrimh schreef:via de KNHS een RP (riding permission) aanvragen (kost niets)
in België vind ik het persoonlijk er wat relaxeter aan toe gaan. je kunt op de dag zelf nog kiezen/beslissen of je gaat en dan dus gewoon gaan. ze werken met een vet-gate finish, dus wie het 1st aanbied bij de nakeuring wint.
welke wedstrijden zou jij gaan willen rijden?
Hoe bedoel je de dag zelf beslissen?
http://www.vlp.be/endurance/Endurance-D ... rijden/#03
griebels schreef:Ik wil heel veel starten, maar voorlopig kan ik nog niets starten..
Misschien dat Spa haalbaar voor ons is Donna, maar dat ligt aan de afstand die je daar wilt starten...

Gilbey schreef:ik ga even kijken hoe dat valt samen met de TREC wedstrijden.
Het is vooral bedoeld voor Gilbey en die start ook Europa cup TREC, even passen en meten dus.
Rijden in Abu Dhabi.. lijkt me ook wel een ontzettend leuke ervaring!
super gaaf hoor, hoop dat jullie mogen/kunnen