Trec wieringermeer ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keep

Trec wieringermeer ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 21:54

Dit jaar leek het mij leuk om mij voor het eerst te gaan aanmelden voor een Trec wedstrijd.
Het stond mij bij dat er in Wieringermeer altijd een wedstrijd was, maar die staat niet op de wedstrijdlijst..... :? :?

Nu is mijn vraag of dat deze wedstrijd er nu helemaal niet meer is of misschien nog aan de wedstrijlijst moet toegevoegd worden.
Wanneer is de beste tijd om je in te schrijven, zodat ik zeker weet dat ik kan meedoen??

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt!!

Groetjes Patricia

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:36

TREC Wieringen is vorig jaar niet meer georganiseerd doordat 1 van de organisatoren verhuist is en daarna nog 1 jaar vanuit Duitsland heeft geholpen.
De andere organisator heeft het bere druk en het is echt te veel werk om het alleen te doen.
Ik weet dus niet of die wedstrijd nog zal plaats vinden.

Op de wedstrijd kalender van TREC club Nederland staan ook links naar de website's van de wedstrijden die er gereden gaan worden.
Op die website's zullen ze aangeven wanneer de inschrijving open gaat.
Sommige wedstrijden hebben nog geen eigen site maar die zullen zo snel mogelijk vermeld gaan worden als die in de lucht zijn.

Delphi2

Re: Trec wieringermeer ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:35

Hier de verhuisde organisator.

Wij organiseren nu een wedstrijd in onze "nieuwe" woonplaatse in Frasselt, Duitsland. Of Nancy de wedstrijd nog eens gaat organiseren in de toekomst weet ik niet.

Qua routes kun je op Wieringen niet zo veel, dus na drie jaar waren er eigenlijk geen nieuwe mogelijkheden meer om nog uitdagende en leuke routes uit te zetten. Maar wiet weet in de toekomst?

Gelukkig zijn er dit jaar een paar leuke nieuwe wedstrijden bij gekomen.

keep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 20:48

Heel erg bedankt!!

Ik zal kijken voor een andere wedstrijd, aangezien ik er erg zin in heb :D
Misschien ik jullie nog wel.

Delphi veel succes met jullie wedstrijd +:)+

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 16:37

Hier een beetje laat, de andere organisator.... Ik kan niet in de toekomst kijken, maar dit jaar in ieder geval niet. Het is idd wat Karin zegt, de routes zijn daar een beetje op. Dat vond niet iedereen een bezwaar, maar Trec houdt natuurlijk wel in dat er een uitdagende route. En tja, ik zal toch ook een nieuwe Karin moeten zoeken..... :D

Maar er zijn nog veel andere leuke wedstrijden op het programma.... en als je eenmaal verslaafd bent geraakt, dan zul je je toch moeten voorbereiden op het maken van vele km's. :D Zowel met paard als met de trailer.

keep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 22:02

Hallo Esperanza,

Ook jij bedankt voor je antwoord.
We zijn namelijk 3 jaar geleden naar zweden gegaan en er stond mij iets bij van een Trec in Wieringermeer, vandaar mijn vraag.
We zijn dit jaar januari terug gekomen en ik wil mij graag verdiepen in Trec.

Gelukkig heb ik de beschikking over een tweepaards vrachtwagentje en ik mag hopen dat ik een paard vind die zoveel kilometers maak als dat ik met het vrachtwagentje / trailer heb gemaakt ;) :+

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 22:42

Hee wat leuk, ik ben gek op Zweden (hoe zo off topic) Ik ben daar op vakantie geweest en heb daar kennissen aan over gehouden die daar dus wonen. Nederlanders die daar heen zijn verhuisd. Maar waar zoon je nu dan? Ik neem aan dat je Wieringermeer wilde rijden omdat je hier in de buurt woont?

keep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 21:48

In zweden woonden we in Frövi, dat is 45 minuten bij Örebro vandaan en ligt 20 minuten van Lindesberg.

Leuk dat je daar op vakantie bent geweest, het is een heel erg mooi land!!

Ja, Wieringermeer is dicht bij ons in de buurt.
Ik woon namelijk in Schagen en het paard van mijn moeder, waar ik nu tijdelijk op rijd, staat in Barsingerhorn.

Dus ik dacht als die wedstrijd er weer is dan is dat mooi meegenomen zo dichtbij !!

**mocht je ooit nog een mede-organsator nodig hebben..., ik weet alleen niet of ik er talent voor heb :+ **

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 10:10

keep schreef:
**mocht je ooit nog een mede-organsator nodig hebben..., ik weet alleen niet of ik er talent voor heb :+ **

Zowel TREC rijden als TREC organiseren is een kwestie van doen en leren in de praktijk :) En de meeste missers hebben we in het verleden al gemaakt, dus daar wordt je in ieder geval voor behoed :o ;)