Omdat ik Boots helaas moet verkopen hebben we vandaag eens getest hoe hij loopt onder een andere ruiter omdat ik hem eigenlijk alleen heb gereden (op eerste 3 maanden training na).
en het ging echt SUPER!!
Nadieh rijd normaal alleen pleasure en had was 1 keer eerder een reining paard gereden. Boots is zoals gezegt eigenlijk helemaal niet gewend aan andere ruiters dan mij.
maar hij deed het echt heel goed! circels gingen goed, ook de speedcontrol. ook een leuke diepe stop vanuit een langzame galop ging makkelijk en zelfs de spin ging netjes!
Ik ben echt zoooo trots op boots omdat ie zo braaf was en zich super liet rijden door nadieh, op nadieh omdat ze hem super heeft gereden en stiekem ook beetje op mijzelf omdat de zaken toch zo bevestigd zijn dat een ander er zo op wegrijd en de manouvres kan uitvoeren! heb ik toch iets goed gedaan met de training!
ooit wel ja. maar ben bang dat het er voorlopig niet in zit..
Anne_Ivy
Geplaatst: 10-01-11 10:47
Zo zeg, ziet er goed uit hoor! Van beiden, paard en ruiter. En het commentaar valt wel mee hoor K zeg, dat je hem moet verkopen!!! Dat zal geen makkelijke beslissing zijn geweest....
ja he? maar dies tomme nadieh wil pleasure en geen reining
XoNo
Geplaatst: 10-01-11 15:42
quarterH schreef:
Goedzo Nadieh
dropje2
Geplaatst: 10-01-11 15:42
quarterH schreef:
Tja, wie ben ik om dat tegen te spreken... Maar goed, ik heb nu ook een zoon van een Europees Kampioen Reining gekocht, je weet nooit hoe een balletje gaat rollen he
quarterH
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-11 15:44
ja dat klopt! maar we krijgen nadieh nog wel om... zeker nu ze eens op een echt reiningpaard heeft gereden ze wil volgende week alweer....
dropje2
Geplaatst: 10-01-11 15:46
Dan heb je in ieder geval een super baas voor je mooie paard gevonden!