[SGW] Voor het eerst (oefen)crossen (oefenen etc) vragen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Voor het eerst (oefen)crossen (oefenen etc) vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-11 21:37

Hallo bokkers :)

Het lijkt me een keer leuk om een oefencross te doen.
Of iig een keer cross ervaring te krijgen.

Heb geen idee hoe mijn pony het gaat vinden.
Ze vind buitenrijden en buitenspringen (dus gewoon in het bos) ontzettend leuk ,maar joost mag het weten hoe ze een cross vind ,maar het gaat mij om de ervaring :)

Ik heb de hele wiki al doorgespit en al opzoek gegaan naar Cross tereinen,maar daar heb ik een paar vragen over.

1. Bij een oefencross , hoe gaat dat in zijn werk? Moet je daar al cross ervaring voor hebben ? Kun je voor jezelf gewoon ? Letten er mensen op je ?
2. Ik heb normale beenbescherming: peesbeschermers en kogelbeschermers en springschoenen. Moet ik voor die 1 x oefenen persee crossbeschermers kopen? Heb namelijk wel andere soorten beenbescherming (van die grotere) ,maar die zitten echt verschrikkelijk.. (lees: zakken af etc)
3. Hoe hoog moet een D pony ? (1,43) of kun je bij een oefencross gewoon zelf bepalen welke je doet en welke niet?
4. Moet je voor een oefencross ook een startkaart+ 1 wp voor springen hebben?
5. Ervaringen met oefencrossen algemeen ?
6.Ervaringen met oefencross in Boekelo ?

alvast bedankt :D

Nickeltje

Re: Voor het eerst (oefen)crossen (oefenen etc) vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:41

Elin_, heb je al gelezen bij de FAQ en het inleidende topic van SGW en op de Wiki?
Daar staan namelijk zo goed als al je vragen beantwoord.

Als je na het lezen daarvan nog vragen hebt, kun je voor die specifieke vragen een topic openen.
Hier nu een slotje.