Na vroeger al eens zelf met mijn fjord western te hebben gereden en wat prive lessen te hebben gehad. Lijkt het me leuk eens op een westernmanege te gaan lessen waar ze leuke paarden hebben en goed les geven.
Kan iemand mij een goede tip geven? Ik kom uit Zeist ( Utrecht ) en weet dat wij de white socks stable hebben maar lees daar wisselende berichten op bokt over?
De enige tip die ik je kan geven is om de lijst met westernmaneges eens door te nemen en op verschillende plekken zelf eens te gaan kijken. Waar de een bij zweert, vind een ander misschien 3 keer niks.
Smotz
Geplaatst: 17-12-10 18:40
Ik sta zelf in Zeist met paard, en nu is Roy van de Forest Mountain Ranch een paar keer langsgeweest voor les, vind ik zelf super. Als je geen eigen vervoer hebt, is deze stal met OV wellicht te ver weg vanaf Zeist, en ervaring met de lespaarden op de ranch zelf heb ik dus niet. Mireille van Soldt staat op de bokt-lijst er nog op, maar die zit al een tijd in zeeland, helaas. Daar heb ik hiervoor bij gelest.
Verder Ed Gosen in Woudenberg, nu ML Stables dan, valt wel met de bus te doen. En White Socks in Huis ter Heide, of Beau in Houten. Kan wel zeggen wat ik ervan vind, maar gewoon zelf gaan kijken naar de les en op stal of jij daar je geld zou uitgeven. Want idd, wat de een geweldig vind is voor de ander een afknapper. En hoe ver wil je reizen? Dan kan je ook in Ede of Benschop kijken. Succes en alvast veel plezier!
MISTRAL94
Geplaatst: 03-01-11 03:39
Wel een eind uit de buurt maar de Trailranch in Diever, hier komen ook mensen vanuit Duitsland de randstad ed om te lessen.