We hadden wel een geweldige datum uitgezocht.
Gladheid op de wegen op de dagen er voor en stortregen op de zaterdag zodat ik hem niet kon wassen.
Twijffel of we er wel aan moesten beginnen maar uiteindelijk besloten toch te gaan en dus met een ongewassen paard richting wedstrijd.
Gelukkig waren de wegen goed en kwamen we zonder problemen aan in Mariaheide(Veghel), waar ze een super gezellige show hadden georganiseerd.
Blue vond het reuze spannend en heeft het eerste kwartier de boel bij elkaar lopen bléren

Het tempo had meer weg van een endurance wedstrijd .
Een spiegel had hij nog nooit gezien, ogen op steeltjes.

Toen maar een galopje om er wat vuur uit te rijden.

Geen flauw idee waarom ik hier voorover kieper, "foutje bedankt" zullen we maar zeggen.
Eindelijk wat ontspanning al denkt Blue dat we een dressuurproefje gaan rijden

Achteraf zag ik op andere foto's(die ik lekker niet plaats
) dat ik toch teveel heb ingewerkt met mijn handen.Goed leermoment en het voordeel van foto's van je rijden.
Hopelijk plaatsen ze binnenkort spiegels in de binnenbak, goed om te zien wat ik wel en niet doe.
Kijk mijn knappert hier toch mooi staan

En vervolgens de foto's van de trail

Waarbij maar weer blijkt hoe foto's een moment opname zijn.
Blue lijkt hier super relext en braaf het trailparcours gelopen te hebben maar schijn bedriegd
.Tussen de tonnen met knuffel was best eng, naast het hek gaan staan was tot daar aan toe maar er door was veels teveel gevraagd
en over de side pass zullen we het ook maar niet hebben.Maaarr eerlijk is eerlijk, de balkjes nam hij netjes in draf, de brug ging hij keurig over en de achteruit ging ook super en dan te bedenken dat hij een maand daarvoor nog vertikte een paar passen achterwaarts te maken.
En zo gingen we zeer voldaan met zowaar een grote zak voer en mooi halster terug naar huis.
Blue was druk begonnen maar uiteindelijk wel gaan ontspannen, deed echt zijn best en we weten weer waar we aan moeten werken.
Wat betreft mezelf weet ik ook weer waar ik aan moet denken, moet ik nodig wat kilo's afvallen
en de volgende keer zeker mijn chaps aan doen .Verdere informatie over Blue is dat hij 4 jaar is, vorig jaar alleen zadelmak gemaakt is omdat hij enorm overbouwd was en pas dit voorjaar serieus is ingereden.
Deze zomer weer in een groeispurt ging maar nu van voren waardoor we voor mijn gevoel weer van voren af aan begonnen kwa training.
Blue is gewoon mijn heerlijke ijsbeertje en net baby af.

Foto's zijn gemaakt door Howard Tan, mijn dank voor de spontane reactie om foto's van ons te maken.
Daar is hij eindelijk weer eens! Wat ziet hij er goed uit, je kan zien dat hij nog volop in ontwikkeling is... hoe groot is hij nu?