Daarbij wilde ik weten bij welke merken Equi-flex ondergebracht is. Ik weet alleen Continental en dacht ook Westwood, maar weet dat niet zeker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maargoed, weten jullie niet wat meer over het systeem, SM en sablou, werkt het bijvoorbeeld?
Citaat:Het zadel wat me is aangeboden is zeker een equi-flex.Maargoed, weten jullie niet wat meer over het systeem, SM en sablou, werkt het bijvoorbeeld?
.
. Vervolgens wil merk A zijn markt aandeel vergroten en dat gaat ten koste van merk B. Die op zijn beurt drukt de prijs (kon toen ook makelijk) en viola, binnen no-time zitten we op een bodemprijs (in USA) van Euro 30 (ja, je leest het goed
). Daar kan je dus niks meer mee, dus naast dumpen moet je dan aan "innovatie" gaan doen. Je moet je onderscheiden van je concurrent. En daar is mijns inziens de flex tree voor een belangrijk het resultaat van.
. En dat zadel is gewoon perfect. Heeft de perfecte pasvorm voor Gazal en beide zijn er vele honderden kilometers mee door half NL en D gereden. Het was niet goedkoop, maar is zijn geld zeker waard 
sablou schreef:Waar het ons vooral om gaat is de trend dat mensen denken dat als het zadel maar “flext” het wel past. ZEKER niet dus.
sablou schreef:Waar het ons vooral om gaat is de trend dat mensen denken dat als het zadel maar “flext” het wel past. ZEKER niet dus.
Wederom maar weer eens nadenken, waarom ook Continental en met name de dure Pullman serie (€ 3000 en up) nog altijd voor een groot deel maakt op “niet-flex” bomen ???