Westerbork werd de eerst cross. Na een goede dressuurproef (194) jammer genoeg 2 balkjes in het springen, maar ik mocht starten in de cross. T/m hindernis 5 waren we helemaal foutloos wat ik niet had durven hopen. Helaas zijn we tussen hindernis 6a en b vol op een boom geknald. W had gelukkig maar een schram, ik was er helaas iets minder aan toe. Toch had ik de smaak te pakken en direct meer crossen op gegeven.
Springparcours

Onderweg naar hindernis 1

Na de oefencross in Wieringerwerf kwam de officiele wedstrijd. Slecht gedressuurd en een balk in het springen helaas. Cross wel foutloos met mooie steilcijfers! Dus de eerste 2 wps waren binnen!
Door de waterbak

Toen gingen we naar Heino. Met nette dressuurpunten (204) verder gegaan. Springen had ik weer een balk. Cross wel weer helemaal foutloos en nog 8e geworden!

Diepenheim was de volgende cross. Na een middelmatige dressuurproef (180) kreeg ik jammer genoeg 4 tijdfouten bij het springen. Was verder met springen wel foutloos. In de cross helaas een weigering op de trakhener, maar dat was helemaal mijn eigen schuld. Verder echt heerlijk gereden!

Nog 2 filmpjes van Diepenheim
Barchem werd de volgende cross. Ik had 200 punten in de dressuur, maar helaas 2 balken bij het springen door mijn eigen gepruts. Cross ging echt niet fijn.
Ik had gewoon moeite om hem rechtuit te laten galoperen. Heel frustrerend na een paar heerlijke gecrosste sgw's. Het wiebertje ging dan wel weer fijn, dus er waren ook positieve dingen! Helaas met teveel weigeringen aan de finish gekomen.

http://pic20.picturetrail.com/VOL1440/8 ... 791450.jpg
Helaas is Bathmen afgelast. Maar op naar 2011!
Had trouwens je profiel bekeken, wat was hij eerst donker zeg, en nu zo licht. Wel mooie schimmel is hij, echt van die rondjes.
wat zijn jullie ook een leuke combinatie
! Jullie zijn een leuke combinatie om zo te zien. Veel plezier en succes in 2011!
. Nou ja: we storten ons lekker op volgend jaar!