Ik ben al jaren lid van de AQHA en betaal via credit card, normaal gesproken kon je via de site je membership verlengen door de renewal aan te klikken en klaar is kees.... Alleen heb ik intussen een nieuwe creditcard en kan nergens meer terugvinden waar ik nu die gegevens kan updaten. Kennelijk kan dat niet meer??
Mail gestuurd naar AQHA, probleem uitgelegd, zeggen ze heel droog, bel customer service dan doen we het telefonisch... Ik heb echter alleen een 06 en daar ga ik echt niet mee naar de USA bellen.
Dus ik weer mail paar keer heen en weer, krijg ik een link van ze met het membership renewal invulformulier.. maar dat forumlier wil niet verder gaan omdat ik de staat waar ik woon niet ingevuld heb... of hij loopt vast als ik zomaar een staat neem of ik word er gewoon uitgegooid.
Gewoon zoals je in je begintekst aangeeft Je hebt er niets aan, maar mij wordt elke keer opnieuw gevraagd om mijn creditcard gegevens
cissy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-10 16:29
ik heb nu maar een mail gestuurd dat het mij niet lukt om te renewen dus dan maar lidmaatschap opzeggen per heden? Gebruik m verder toch nergens voor, rij geen wedstrijden en fok niet meer, dus waarom nog lid blijven? Behalve dan ter ondersteuning van het stamboek zie ik geen reden meer en als ik dan toch niet kan betalen.... dan maar niet! Ben benieuwd hoe ze nu weer reageren, heb er wéér duidelijk bij gezet dat ik niet ga bellen.
Miss_Fancy
Geplaatst: 29-11-10 22:12
Als je even je mail adres stuurt, stuur ik de mail even door die ik gekregen heb van de Aqha ivm de renewal. Ik krijg dus ook keurig een mail binnen
zal het via jouw link nog eens proberen, misschien lag het aan het grote internetbeest
cissy
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 11:03
via die andere link ging het wel! snap er niks meer van.... maar goed, heb weer een mail naar de AQHA gestuurd met de vraag of ze even willen checken of ze nu wel kunnen 'billen'
kennelijk gaat er wéér iets mis (Murphy's Law), ik had m gisteren ge-update en kreeg toch weer een mail van AQHA dat er geen nieuwe vervaldatum in staat.... echt....
Marqit
Geplaatst: 02-12-10 14:03
Voor diegene die geen creditcard hebben, je kunt een prepaid creditcard halen bij de Primera winkels. Je zet dan het bedrag erop wat je nodig hebt voor de renewal, verder geen extra kosten.
HumbleTalent
Geplaatst: 02-12-10 14:21
Marqit schreef:
Voor diegene die geen creditcard hebben, je kunt een prepaid creditcard halen bij de Primera winkels. Je zet dan het bedrag erop wat je nodig hebt voor de renewal, verder geen extra kosten.
maar ook dát nr zul je door moeten geven en dat werkt dus in mijn geval al niet....
Marqit
Geplaatst: 02-12-10 16:58
http://www.3vcash.nl voor de prepaid creditcard online. Primera winkels als je het niet online wilt bestellen.
Ik heb een keer problemen gehad met mijn renewal, 1 telefoontje naar AQHA en het was opgelost. Ik heb het creditcard nummer telefonisch doorgegeven. Bel je via http://www.bel1601.nl dan is bellen met Amerika niet duur.