Jaja het is bijna zover! het Indoor SGW spektakel in Wanroij
Voor mij in 2006 mijn allereerste kennismaking in de SGW, en o wat was dat een gezelligheid!
Nu alweer voor de 6e keer op mijn agenda en voor de 11e keer georganiseerd en alom bekend onder de eventingruiters...
Dit evenement vindt plaats op dinsdag 28, woensdag 29 en donderdag 30 december 2010.
Op dinsdag is er een speciale jeugdbegeleidingsdag en op woensdag start het eerste onderdeel voor alle deelnemers; de dressuur. In de middag zal het grootste deel van de deelnemers ook een springparcours afleggen.
Op de donderdag zal gestart worden met het onderdeel waar het voornamelijk om draait; de cross! Zeker de moeite waard om deze strijd om winnen en plezier te zien!
En als bijzondere extra zal er op woensdagavond een spectaculaire Derby plaatsvinden tussen bekende spring en eventingruiters!
Ik doe ook mee in de klasse B paarden!! Ze hebben het natuurlijk door de week gepland omdat het eigenlijk dan kerstvakantie is, maar ik moest ook vrij vragen van mijn werk. Eigenlijk had ik in mijn agenda al stiekem neergezet dat het op 7-8 januari zou zijn
Wie heeft er nu standaard kerstvakantie, behalve kinderen en leraren
Sim
Geplaatst: 29-11-10 22:00
Mootje schreef:
Wie heeft er nu standaard kerstvakantie, behalve kinderen en leraren
Er zijn genoeg werkende mensen die wel 2 weken vrij zijn met de Kerst hoor! Ik niet, maar ik hoef ook niet heel veel te werken. In de week voor Kerst maar 2 dagen en de week er na ook. Zou wel mee kunnen doen, maar ik ga niet 2 dagen voor de lol zo'n rot-eind heen en weer.
Sambo
Geplaatst: 29-11-10 22:33
Dit jaar zijn we ook van de partij in de klasse B paarden. Wanroij is voor ons een(bijna)thuiswedstrijd.
Ik heb ook kerstvakantie en ga waarschijnlijk een paar dagen met mijn lief weg. Zo niet, dan kom ik zeker woensdagavond en donderdag kijken. Is maar een stukje voor ons.
Ik had mee gedaan als het in het weekend was maar ik moet door de week gewoon werken en kan geen vrij krijgen. Dus voor mij gaat het hem niet worden dit jaar. Erg jammer, hopelijk doen ze het volgend jaar wel weer gewoon in het weekend.
Is het eerder wel in het weekend geweest? Mocht het volgend jaar ook in het weekend zijn lijkt het ons wel lachen! Moeten alleen wel dan daar over nachten want het is echt een pokke eind rijden voor ons. Wel fijn om een beetje in het ritme te blijven als er een cross is rond die tijd. Kon merken dat mijn paard de 1e crossen (april - en september) vervelende was dan de keren daarna.