[WN] Fotos oefenwedstrijd 14 nov 2010 Mariaheide

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

Fotos oefenwedstrijd 14 nov 2010 Mariaheide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 21:48

Ja ja daar zijn ze dan!
Even een kleine selectie van de serie gemaakt op de oefenwedstrijd in Mariaheide op 14 november 2010.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteraard het knapste paardje van de hele wereld niet te vergeten O:) :
Afbeelding

De rest staat hier.
Heb je vragen, wil je bijbestellen oid, stuur de fotograaf een meeltje: tan_howard@hotmail.com.

De groetsels :wave:

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 00:28

jaaaa, wat leuk, de foto's!

de foto's van mij zijn nog van het inrijden, vandaar mijn body-warmer

heb de andere foto's ook al bekeken, zitten een hoop leuke tussen
blue zijn eerste show onder de man, daar moet ik natuurlijk wel foto's van hebben
mail morgen even

Wranglerbutt

Re: Fotos oefenwedstrijd 14 nov 2010 Mariaheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 06:32

Hey, Spatter & Blue op wedstrijd +:)+
Waar hebben jullie aan meegedaan en hoe is het gegaan?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 10:47

Het is uiteraard een oefenwedstrijd dus ik snap dat er nog een hoop werk aan de winkel is voor een ieder :)
Maar valt mij op dat de meeste paarden enorm op hun voorhand lopen en bijna alle ruiters behoorlijk hun paarden in de mond zitten.
En ik denk dat er een aantal ruiters beter af zijn door met een snaffle te rijden en niet met een shankje.
Dus nog even dooroefenen op die punten +:)+

Dit zie overigens op de foto's op de andere website. De foto's die hier zijn geplaatst zijn de weinige waar dat niet het geval is.

roni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:18

hey ivette

ik kan jullie geen mail sturen op de een of andere manier maar mijn vraag is wat het kost om een dvd van alle ruiters te kopen bij jullie van onze wedstrijd ,graag via pb dank je wel de fotos zien er top uit en hopelijk komen jullie weer 23 januari naar onze stal voor fotos te maken hartelijk dank .angelina secteriaat stal het broek

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 14:05

WB we hebben meegedaan aan pleasure, horsemanship en trail

Blue heeft het eerste kwartier de boel bij mekaar lopen brullen en was ontzettend druk %)
in de pleasure in galop moest ik echt voorkomen dat hij te hard ging, in draf en stap was ik wel redelijk tevreden

horsemanship was een moeilijk proefje voor blue dus niet helemaal goed uitgevoerd
hij moest een paar passen galop en dan stil staan, ben ik niet aan begonnen en heb het bij draven gehouden

trail viel me alles mee, maaaaar we mochten ook uitgebreid oefenen van te voren :))

ik zal eens aan de fotograaf vragen of ik een topicje mag maken :P

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 14:33

Ha Angelina, ik zal het 's in de groep gooien =:)

Ja Vera viel me ook op. En dat er veel ruiters op 2 handen reden met een shanks.
Ikzelf zat ook te veel in z'n mond (en teugels vrij kort) :o .
Op dat moment had ik het niet in de gaten, kwam denk ik door de spanning van het haasten.
Tijdens het losrijden rij ik vaak met 2 handen maar daarna rij ik op 1 hand.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:38

op de 2 en 3 foto die zwarte is dat Velvet Surprise?

daar heb ik een hele tijd geleden op gereden ,als ze dat is ziet ze er echt prima uit!!!!!!

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 20:38

Hé! Ik sta er ook op! Best een coole pic van mijn opwarm-stopje (pic 247)!

Worden de foto's nog wat bewerkt ofzo? En wat zijn kosten?

Misschien heb ik het gemist hoor, maar vroeg iemand om commentaar op het rijden? Vind het altijd zo jammer dat er op Bokt ongevraagde kritieken worden geleverd... Bovendien zijn dit beginners (waaronder ik) op een oefenwedstrijd! Let go, aub... ;)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:24

Wat is er mis met een beetje ' cyberhulp' :?
Als je foto's plaatst kun reacties verwachten en er staat niet in het topic " alleen lieve, positieve reacties zijn gewenst".

Ik zou er mijn voordeel mee doen. Ik schrijf ook dat ik weet dat het een oefenwedstrijd is maar daarom heb je juist wat aan opmerkingen, lijkt mij.
Je leert niks als niemand wat tegen je zegt tenzij je een uber autodidact bent ;)

Ik ben ooit ook begonnen en heb het alleen maar geleerd door naar anderen te kijken en veel op te steken van de wijze lessen die ik heb gekregen.

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:37

Vera schreef:
Wat is er mis met een beetje ' cyberhulp' :?
Als je foto's plaatst kun reacties verwachten en er staat niet in het topic " alleen lieve, positieve reacties zijn gewenst".

Ik zou er mijn voordeel mee doen. Ik schrijf ook dat ik weet dat het een oefenwedstrijd is maar daarom heb je juist wat aan opmerkingen, lijkt mij.
Je leert niks als niemand wat tegen je zegt tenzij je een uber autodidact bent ;)

Ik ben ooit ook begonnen en heb het alleen maar geleerd door naar anderen te kijken en veel op te steken van de wijze lessen die ik heb gekregen.

Ik ga ervan uit dat je intenties goedbedoeld zijn, maar ik denk dat de meeste mensen op die wedstrijd wel les hebben (real life, niet cyber) en weten hoe moeilijk het is om een paard verzameld aan een losse teugel te rijden. Imo voegt je commentaar dus weinig toe wat de ruiters zelf al wisten, zéker zonder kennis van de paarden en gebaseerd op de momentopname van een foto.

roni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:18

hallo

er werd heel erg netjes gereden ,!!!!!!!!geen geruk of gepluk !!!!!!!!!!!! en foto,s geven vaak een ander beeld ,ik vind het dan ook knap dat mensen die er niet bij zijn kunnen oordelen via een foto dat de paarden op de voorhand lopen,!!!!!er waren genoeg ruiters die op de drha en de nrha rijden reining die voor de lol ook de rest maar mee hebben gereden het zijn dan ook reiners en geen pleasure paarden :D het gaat vooral om de sportiviteit en de lol in het rijden van een oefen wedstrijd en op vreemd terein te rijden en te kijken wat je paard doet ,dus bij deze hou comentaar bij jezelf ook al goed bedoeld daar zit niemand op te wachten :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 08:38

ach, kom op mensen , nou niet op de achterste benen gaan staan ;)

ik meende zelf ook best redelijk in de hand geweest te zijn, foto's geven bij mij toch een ander beeld, zie regelmatig een strenge hand :\
daarom is het juist zo goed eens beeldmateriaal van jezelf te zien
van de trail staan hele mooie foto's van mij, maar zo braaf als hij lijkt op de foto's was hij nu ook weer niet _O-

ik vond ook dat er netjes gereden werd, zeker de tweede groep van de pleasure was een mooie groep
reining heb ik niet gezien

wat het oog ziet en wat de camera ziet, daar zit blijkbaar verschil tussen, nou, daar oefenen we dus ook voor
en eerlijk is eerlijk, als ik van andere zulke foto's zie op bokt zeg ik er ook wat van

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 08:50

mirgino schreef:
op de 2 en 3 foto die zwarte is dat Velvet Surprise?

daar heb ik een hele tijd geleden op gereden ,als ze dat is ziet ze er echt prima uit!!!!!!

Heeft iemand op dit paard in 2005 in Sterksel een oefenwedstrijdje gereden?
Ze komt me zo bekend voor, ik zal 's een foto opsnorren.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:42

Niemand heeft het over 'geruk en gepluk'.
Maar wat voelen jullie je aangevallen :?
Ik zou blij zijn met een paar tips, zoals Spatter ook schrijft.
En voor veel ruiters op diverse foto's zie je hetzelfde beeld. Als het maar 1 foto zou zijn dan had ik inderdaad niks geschreven want dat kan uiteraard een momentopname zijn. :j

En of het nu een pleasure-, reiner-, trail-, whatever paardje is, geen enkel paard moet op zijn voorhand lopen.
Maar goed, I rest my case, sorry dat ik een tip heb gegeven en iets in dit topic geplaatst heb :wave:

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:11

Nooouuuu, op mijn achterste benen sta ik niet hoor, al zou ik dan wel op de achterhand rijden.. :D Zoveel indruk maakt het nou ook weer niet. Maar wat ik altijd opvallend vind, is dat er alleen maar "negatieve" dingen worden benoemd en ik vraag me af wat de mensen aan deze kritiek hebben via Bokt.

Wat ik leuker zou vinden is als er zou zijn gezegd: Sjonge, wat heeft iedereen zijn best gedaan om er mooi verzorgd uit te zien of wat een gave foto's! Maargoed, dat ben ik.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 15:28

ik heb ze net allemaal bekeken en het ziet er geweldig uit!

wat ik jammer vind is dat de galop foto`s op een [ vind ik ;) ]verkeerd moment afgedrukt zijn
allemaal dat het paard op 1 voorbeen staat
mooier had geweest op 1 achterbeen.

de foto`s zijn een genot om naar te kijken :j

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:37

Ik had me eigenlijk voorgenomen niet te reageren }>

Tuurlijk is het fijn als er tips worden gegeven, maar hier worden foto's geplaatst van anderen die ws niet eens weten dat ze hier staan... dus veel zin heeft het dan niet, het is ook geen HAW topic dacht ik?

Ik ben het wel eens (over mijn foto's dan) maar ik heb les van een zeer goede instructeur en ik ben pas een half jaar western bezig en mijn pony 6 weken.
(de foto's zijn ook echt alleen op erg slechte momenten genomen :o )

We trainen vrolijk verder en hopen dat het de volgende keer beter gaat!

yosfunprints

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 21:58

dat kleine grietje, leuk hoor!