[SGW] ervaringen hulten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinedeau95

ervaringen hulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 20:18

binnen kort is het weer sinterklaas <:)
en dan krijg ik (eindelijk!) een paar cross lesjes!
natuurlijk ga ik pas rond mei ofzo beginnen
maar het dichtstbijzijnde is voor mij Hulten (tilburg)
heeft er iemand ervaringen??? En hoe zijn de hindernissen??
zowel ruiter als paard hebben geen ervaring (natuurlijk wel spring ervaring ;) )
nou alle ervaring zijn hier welkom :D
als iemand foto's van de baan heeft mag ik die dan zien :o ben zelf namelijk wel nieuwsgierig :o

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 20:53

elinedeau95

Re: ervaringen hulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 19:56

helemaal niemand :(

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 20:44

Ik heb hier al eens naar geinformeerd, en volgens mij is het zo dat dit terrein al heel lang niet meer bij is gehouden en dat er dus niet meer te rijden is?
Maar misschien moet je die contactpersoon die op de website staat even bellen, dan kan hij je misschien meer vertellen?

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:44

Ik woonde zelf in hulten, het terrein ligt in de Reeshof. Ik heb er regelmatig gecrossd en getraind. De man die de trainingen geeft, en de eigenaar van het terrein, is op het moment erg ziek. Zo ziek dat hij waarschijnlijk nooit meer een crossles zal geven. Het terrein is daarbij ook verouderd maar wel springbaar. Mocht je willen trainen, denk ik dat je hem het best kunt benaderen, als je meer informatie wil kun je mailen. Ik weet niet of het mogelijk is hoor, want crossen is natuurlijk het laatste waar de familie aan denkt.