Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus qua hoogte zou hij het best moeten kunnen
sharonalover schreef:Maar als ik jou was zou ik eerst eens wat croslessen gaan volgen, das echt superleuk

Denk je dat B maximaal haalbaar is voor ons als combinatie? Of is dar nu niks over te zeggen en moeten we het dan eerst geprobeerd hebben?sevke schreef:Tot op een bepaald niveau zal het wel gaan, maar ik vrees toch dat het geen topper zal worden in deze discipline.![]()
Ik ken maar erg weinig quarters die behoorlijk kunnen springen. Daar zijn ze nu niet echt voor gebouwd.
Maar ja, is toch het belangrijkste dat je lol hebt met je knol
Ik moet eerst een zadel hebben voor ik het kan proberen, misschien mag ik eens eentje lenen bij ons op stal en een springles mee oefenen alleen dat zla dan misschien een beetje te veel glijden... Als dit gaat kan ik misschien een besluit nemen, is dat goed vergelijkings materiaal, een springles?
Niet met je westernzadel gaan springen in ieder geval, dat is sowieso niet erg fijn voor je paard.

Stuiter schreef:Dat is precies een beetje het probleem, dan zit ik steeds met die knop in mijn buikIk moet eerst een zadel hebben voor ik het kan proberen
Ik rij zelf ook hunter met hem en daar was een passend zadel ook altijd al een beetje moeilijk te vinden (die leende ik dan ook), maar ik ga even zoeken!
Ik hoop dat het er niet al te belachelijk uitzien met mijn lange benen
)