Chaam; cross was niet te moeilijk en niet te makkelijk, jammer van de enorme regen, veel teveel tijd tussen dressuur en springen. Geweldig hoe de organisatie de hele dag gewerkt heeft om de bodem goed te houden. Beetje stug secretariaat.
Etten-Leur: Dressuurbodem niet geweldig, mooie cross.
Vrouwenpolder, Leuke sfeer, het weer zat natuurlijk ook mee, bodem erg hard maar ik denk dat daar moeilijk iets aan te doen is anders wordt het al snel glad.
Oudkarspel, Jammer dat het losspringen binnen isk dit brengt je gewoon uit je ritme als je van die donkere hal in een stralende zon komt. Cross zag er mooi aangekleed uit, bodem te hard, Uitslagverwerking had veel fouten, wel hele aardige organisatie.
Vlietland, fijn dressuurterrein. heel aardig secretariaat. De cross voor het B was echt veel te simpel. Andere klassen was wel prima en leuke sfeer.
Gorssel Afstanden tussen onderdelen heeeeeeeel erg ver. Jammer van het groene zeil in de molen, want die was er op zondag wel uit gehaald. Dressuurterrein prima. Springparcours zag er netjes uit, alleen jammer van die enorme regen op zondag. Cross zou iets meer aangekleed kunnen worden. Leuk dat de start en finish op het hoofdterrein is, ook voor de kijkers.
Ysselsteyn Prima organisatie, de cross voor het B was veel te makkelijk, wel mooi aangekleed. Mooi hoofdterrein.
Neede Ongelijk dresssuurterrein, mooi springparcours. Cross zag er leuk uit, al vond ik hierin een aantal sprongen voor de L te heftig. Jammer dat er niet meer aan de bodem gedaan werd/mocht worden of dat de cross hierop aangepast werd. Veel fouten in de uitslagverwerking.
Princenhage Jammer van het misverstend over zaterdag/zondag starten, leuke sfeer. Mooie cross, maar gelukkig werden een aantal afstanden toch aangepast. Mooi hoofdterrein, losrijbak bij het springen erg losse bodem.
Barchem Mensen van zo ver 2 dagen laten komen moet niet nodig zijn, aardig secretariaat, mooi dressuurterrein. Losrijden voor het springen wel heel glad en springparcours iets aan de lage kant. Erg leuke cross met voldoende alternatieven en snelle uitslag.
Over de beste cross twijfel ik tussen Vlietland en Barchem. Kies dan toch voor Barchem vanwege de mooie cross waar echt leuke ideeen in verwerkt waren.