Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaucho schreef:Ik zou sowieso bij beide kijken. Double R is meer sportgericht, (reining), Natural western riding centre is wat meer natural horsemanship gericht. Ik dacht dat naturel western riding centre geen binnenbak had?
Ik weet niet of easy riders (vijfhuizen) of de JD ranch (beets) eventueel een optie voor je zijn qua locatie?
Het is sowieso leuk om bij allen te gaan kijken om te zien wat je aanspreekt. Succes!
...

Cassidy schreef:Trainingsstal Starnmeer heeft goed opgeleidde westernpaarden en de beschikking over een binnenbak.
Zie http://www.trainingsstalstarnmeer.nl

Gabon schreef:De manege lessen gaan stoppen bij de Double R, de manege paarden worden verkocht...
muireann schreef:Gabon schreef:De manege lessen gaan stoppen bij de Double R, de manege paarden worden verkocht...
Klopt, op een stuk of 3 na. Die worden geleast. Waarschijnlijk blijft er wel de mogelijkheid om op 1 van die paarden priveles te krijgen. Dat is in ieder geval wat me zondag verteld is.
Ik heb inmiddels info gehad van Jos, moet nog even na gaan denken of ik het lessen daar qua tijd red 's avonds. Omdat de reistijd dan wel wat meer is.
Ik kwam op internet ook de floraranch in Amsterdam tegen. Heeft iemand daar ervaring mee?