Voor Borex was het zijn 2e SGW en hij heeft het super gedaan! Foutloos gesprongen en 1 langsloper bij hindernis 3 in de cross. Capri sprong heel slecht voor zijn doen maar ging weer als een speer in de cross, foutloos binnen de tijd. Wendel ging heel fijn tot de waterbak waar ze zich verstapte en we ondersteboven lagen.
7 november heb ik nog een cross met Capri, SGW Bathmen en dan zit het seizoen er helaas weer op.
Volgend seizoen wil ik met Capri in het M starten en met Borex het kampioenschap voor 5-jarige eventingpaarden meerijden. Wendel mag nog lekker in het L rondtuffen.

Nou de foto's! (Met dank aan Canonad, evenementenfoto, gns-fotografie en de moeder van Jetske)
Borex:

Capri:

Wendel:

En toen ging het fout:

Tja...

Heb gister uitgestapt en een klein stukje gedraafd, gaat al wel beter. Vrijdag komt de dierenarts voor Wendel, kijken of het vocht tussen haar pezen weg is en dan gaan we maar weer rustig wat doen. Tegen die tijd moet ik ook wel weer fit zijn.
Is pas mijn eerste seizoen dus ben nog aardig 'groen' maar het gaat toch best aardig.