Ter voorbereiding hadden we natuurlijk al wat crosstrainingen gehad. Heb nog een compilatie van crosstraining Lelystad, paar weken geleden. Deed ze echt super, hele leuke lijntjes gereden die ze zonder tijfel deed. Alleen toen we de zijkanten van de hindernissen gingen springen ipv het midden raakte ze een beetje in de war
Verder ging het echt top, voor het eerst een greppel, keek ze helemaal niet naar en water liep ze ook zo in 
Twee week geleden hebben we meegedaan aan de oefencross van Broekelo, als voorbereiding voor Barchem. Crosstrainingen gingen allemaal wel goed, maar hoe zou ze reageren als we ineens hindernissen tegenkwamen in het bos? Goed dus
Eerste 2 hindernissen gingen nog een beetje overdreven en twijfelend, maar daarna ging het echt fijn! Afsprongen gaan nog niet helemaal zoals het hoort, maar ze doet het wel zonder twijfel. Resultaat foutloos en 2e prijs!
(en 6e van de 125 starts!) Met inrijden was ze nog lekker gespannen:

Deze foto hangt inmiddels vergroot boven mijn bed

Filmpje van boom en paddestoelen:
En toen Barchem! Zaterdags al gelopen, hele mooie en pittige cross. Zondags eerst dressuur, inrijden viel me nog mee, maar in de ring was het echt prut
Veel te veel spanning, sprong 4 keer aan in galop.. Nouja 165 pnt, kon ik me wel in vinden, alleen jammer dat er (bijna) geen commentaar op de coupon stond. Springen simpel foutloos, Da hartslag 60. Cross in, ik begon gelijk fel te rijden omdat de eerste paar hindernissen in broekelo was twijfelend gingen. Nu was daar geen sprake van, ze voelde gelijk heel fijn aan, ze had er echt zin in! Heel stoer over de waterstroomhindernis en de punt
Op 7b de dubbel helaas 2 stops, ze was erg kijkerig naar de 2e boom en ik sloot haar niet genoeg op. Daarna wel alles weer fijn, bij 11 (opsprong+boom) het alternatief genomen, 12 goed, lijntje van 13/14/15 ging ze als een volleerd crosspaard doorheen! Op 16 (boom voor het water) een stop, had zelf meer moeten rijden. Water liep ze wel gewoon in, daarna opsprong + stijl, ging ook heel netjes. Boom op de bult ook fijn, en de laatste ook! Hartslag na de cross weer 60 en gemiddeld 7 voor stijl!Die stops kunnen me echt gestolen worden, ben echt superblij hoe ze aanpakte
In het begin hadden we nog wel eens wat controleprobleempjes, maar nu was ze erg fijn te regelen, overal fijne afstanden en (bijna) nergens twijfel! Supertevreden voor een debuut!Filmpje springparcours:
Geweldig charmante foto bij de DA

Op naar hindernis 1 vd cross:

Superstoer over de punt

Hindernis 11:

Hindernis 14:

Filmpje van de start, H1, H13/14/15/16:
Op naar Bathmen!