Karrimh was zo boos de laatste tijd en gaf dus zelf ook wel aan dat hij er weer klaar voor was. Op het laatste moment me kunnen inschrijven in Wanroij (mijn hartelijke dank voor de organisatie hiervoor) op de 86km. Hoe kwam ik aan deze afstand vragen de meeste zich af
: Nou.... heel makkelijk
ofl: bij de 120km moest ik de dag ervoor al zijn en had geen zin om met deze temperaturen in een tentje/vrachtwagen te slapen. bij de 101km was de start om 07.30 en dat vond ik nog een beetje vroeg. 54km vond ik weer te weinig, want als Karrimh goed zou zijn.... dan had hij nog niet gewerkt. de start van de 86km was om 08.45 en dat vond ik een hele mooie starttijd :angel:
de start:
een aantal die al fanatiek van start gingen en ik had hier geen behoefte aan dus gewoon laten gaan, is moeilijk voor Karrimh maar we hebben heeeeel hard geoefend. inmiddels was er nog iemand met het zelfde bezig, Esther, en kwamen we naast elkaar terrecht. onze paarden liepen heerlijk, er stond veel wind en er was slecht weer opgegeven en dan is het wel fijn als je relaxed samen kunt rijden.
Lekker kunnen kletsen onderweg en de vet-gate kwam dichterbij en is was dan ook enorm benieuwd hoe Karrimh hier doorheen zou komen. Veerle draafde Karrimh voor (Frits was er helaas niet bij) en hij liep met zoveel swung
dus dat was overduidelijk. mijn dag was al gemaakt, eigenlijk al tijdens de 1e ronde want hij liep zo fijn :angel:
ronde 2 liep nog lekkerder dan ronde 1, bij de 2e vet-gate ging het precies het zelfde als bij de 1e
ronde 3 erg veel regen en nog meer kou, maar dat mocht de pret niet drukken :lol:
finish ging mega vlot, hij zag het gelijk: Karrimh liep weer goed :+:
Yes Karrimh is weer de oude en weer helemaal hersteld en dan gaan we nu de winter in
:
ofl: Op deze manier wil ik mijn beide sponsoren bedanken:
Saskia www.podiumzadel.nl voor het leveren van mijn nog fellere gele hoofdstel en ander materiaal
Yvonne www.soulmate-nutrition.nl voor het leveren van de voedingssuplementen voor Karrimh (& Adami) voor een geheel jaar
en mijn grootteam Veerle en de pas 11-jarige (nieuwe ruiter van Adami) Anouk 8)

haha.... het is: KarriMH, eerst de MMMMMM dan de HHHHHH
voordat ik me om kon kleden, dan nog 1,5uur naar huis rijden en de overige 10 paarden nog doen/verzorgen