Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:As for why the clones are being sold, Bankston explained that the group of clone owners was "not operating as a cohesive unit," and that selling the horses will enable each one of them to receive individual attention and be promoted.
“That’s what they deserve because they are very special horses,” Bankston said. “Smart Little Lena was a one-of-a-kind stallion, both as a performer and as a sire, and these clones have the ability to pass on those legendary genetics. Also, they’ve [the clones] gotten a lot of attention and someone wants to have one just as a pasture ornament, as something special to add to their horse inventory.”
(staat overigens ook in meer stukken te lezen over de klonen van SLL, te vinden op Google) En omdat de eigenaars niet meer met elkaar door 1 deur kunnen moeten die klonen nu dus verkocht, en hebben ze dat even leuk verpakt in een verdraaid jasje??

al moeten er dan wel flink wat regels worden aangepast, want je hebt geen merrie/moederdier tenslotte.
Cassidy schreef:Ik denk dat dat achterhaald is, die fout hebben ze bij schaap Molly nog gemaakt. Ik meen dat ze nu beter weten....temeer je al begint bij een veulen die genetisch net zou oud is als zijn vader en dus niet de biologische leeftijd gaat krijgen die de vader ooit heeft bereikt.
Maar goed, als pasture ornament...de Amerikanen zijn er gek genoeg voor....

troi schreef:Ik gok dat de regelgeving zo is om de simpele reden dat die vermoedelijk stamt uit de tijd dat klonen nog niet bestond maar is er geen tendens om wat dat betreft met de tijd mee te gaan?? Of zijn er zinnige argumenten tegen?

DubbelDun schreef:Cassidy schreef:Ik denk dat dat achterhaald is, die fout hebben ze bij schaap Molly nog gemaakt. Ik meen dat ze nu beter weten....temeer je al begint bij een veulen die genetisch net zou oud is als zijn vader en dus niet de biologische leeftijd gaat krijgen die de vader ooit heeft bereikt.
Maar goed, als pasture ornament...de Amerikanen zijn er gek genoeg voor....