[SGW] Oefencross Groesbeek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tuc

Oefencross Groesbeek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 21:33

Hoi,

Omdat ik binnenkort ga verhuizen richting Groesbeek, ben ik al een tijdje op zoek naar een oefencross in Groesbeek of op de grens met Duitsland.
Dit topic heb ik gezien: [SGW] Oefencrossen/tripalons 2010. Wanroij komt het meest in de buurt, maar is toch nog erg ver weg.

Iemand enig idee?

Groetjes,

Tuc

Sim

Re: Oefencross Groesbeek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 08:05

Wat je op startlijsten en in het topic hier op bokt wat je zelf al hebt gevonden ziet, is wat er aan oefencrossen is op dit moment. Meeste is al geweest.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 09:59

Tuc schreef:
Wanroij komt het meest in de buurt, maar is toch nog erg ver weg.

:D Hier moet ik toch wel om lachen hoor! Groesbeek naar Wanroy is nog geen 45 minuten met de auto! Dichterbij krijg je het niet!
In het topic die je zelf al vond staan inderdaad de actuele oefencrossen, maar het seizoen is al bijna voorbij. Er is onder andere nog wel een oefencross in Diepenheim, maar dat is nog veeel verder weg.

Ik geloof dat er ook volgend jaar niet veel meer dichterbij te rijden dan Wanroy vanuit Groesbeek.

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 10:14

Bedankt!

Het ging me ook niet zozeer om nog mee te willen doen dit seizoen, want dat is inderdaad al bijna voorbij, maar ik wilde graag weten of dit alles is rondom Groesbeek.

Annetje: haha, gelijk heb je. Ik dacht eerlijk gezegd dat je ze nog veel dichter bij had.

Bedankt voor de informatie!

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:52

45 minuten is echt niks voor een cross of sgw training ;-)
Mijn laatste training was in Baarle Nassau, voor mij 1 uur en 40 minuten rijden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:25

Tuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 16:09

Lielle schreef:
Je hebt iig een goed oefenterrein in de buurt, http://www.heumstede.nl

Oh mijn god, dat is echt heel gaaf!
Daar ga ik echt een keer kijken, bedankt *D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:15

let wel, je kunt er niet zomaar trainen, je moet les nemen, maar dat is ook bepaald geen straf :)

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 19:33

wij wonen bij kekerdom (zo'n 20 km verder dan groesbeek, ook langs de grens).
zover ik weet, zijn er bij ons maar weinig ''echte'' crossers in de buurt :(
dichterbij dan rob (overigens superleuk!) weet ik ook niet, maar je zit gewoon ''in'' de bossen!
er zit trouwens een motorcross terrein bij dat bos, waar wij altijd ''stiekem'' ingaan als er niemand is :o
dussss... }>
je komt op een mooi plekje ;)
mmm.. misschien kun je nog in omgeving groesbeek terecht, er zijn een aantal kleine ''crossterreintjes'', aangezien er jachten worden verreden. je zou het kunnen vragen, maar ik geef je weinig kans ;) het gaat dan om heilige landstichting en bij de wylerbaan in de buurt. succes! *D