jammer dat ik te gespannen was om een fototoestel mee te nemen want anders had ik best wel leuke fotos kunnen maken van mijn eerste buiten rit met mijn`MY PRECIOIUS PRINCESS. Ik ben naar Ilse (Yorel) gegaan vandaag en zij met haar kanjer Luke (ook een 3jarige) zijn we lekker naar buiten geweest . Wat was ik trots op mijn meissie want ze was echt super braaf dus weer een mijlpaal. Ze vond het zo leuk bij Ilse dat ze effe zat te bedenken om weer de trailer in te gaan.We zijn de bos ingegaan en we hebben honden, trekkers, autos, vrachtwagens, kraanwagens and you name it, ze ging ook over een grote brug maar het leek wel of ze op hogehakken liep vanachter haha. Dankjewel Ilse voor een super dag.
Wranglerbutt
Geplaatst: 18-10-10 19:51
Super Elly!! Je hebt echt een mega gaaf paard! Dat jullie beide mogen genieten van vele on the trail-kilometers!
Precious heeft het echt super gedaan gisteren, je mag met recht trots op haar zijn! We gaan snel weer op pad hoor!
Groetjes Ilse
Gabon
Geplaatst: 19-10-10 19:52
Volgens mij ben je sinds je haar hebt alleen nog maar trots op dr geweest
EllyStel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-10 17:27
Gabon schreef:
Volgens mij ben je sinds je haar hebt alleen nog maar trots op dr geweest
haha valt t op (SORRY) , jaaaaa en vandaag heeft ze een hele bak (20x60) kontra gallop gedaan, dus weer trots!!!! , maar jij loopt ook alltijd met een grote glimlach (terecht) and it suits you.