Vandaag zijn mam, ik en Vos afgereisd naar Duitsland om te trainen in Neu Versen. We hadden daar les met z'n 4en vanuit het HTC, als laatste voorbereiding voor het NK.
Het terrein was heel gaaf. Zowel de instructrice als wij waren er nog nooit geweest, we hebben enkelt de foto's en ervaringen van Caroline gezien/gelezen, dus het was een beetje een gokje. Er stonden ontzettend stoere sprongen (de meeste sprongen waren voor de L paarden in Duitsland, dat is gelijk aan Z/* in Nederland) en je kan er ontzettend fijn trainen!
Vos heeft het supergoed gedaan en ik ga vol vertrouwen naar het NK. Tijdens de les nog heel wat complimentjes over hem mogen ontvangen, dat hij weer zoveel vooruit was gegaan. Sinds hij crosst is hij zoveel stoerder geworden!

Losrijden

Losspringen

De waterbak

http://94.100.125.14/1131750001-1131800 ... _AR1o.jpeg
Hakken

Bij de afsprong moet Vos er altijd een idiote sprong bij doen (na de verassing met een greppel achter de afsprong in Lunteren al helemaal), wat inmiddels al heel vaak is vastgelegd, het blijft stiekem best grappig

Hier sprong je zegmaar in de aanloop van de waterbak, dus een stukje naar beneden

Waarna we hem schuin moesten springen om vervolgens de waterbak in te gaan

Eilandje af springen

Hier waren er 2 van, ze stonden in een gebroken lijntje maar we moesten hem rechtdoor rijden, gingen een klein beetje groot af en ik mag iets meer meegeven

Deze hindernis kon zo op het EK pony's staan volgens mijn instructrice, hij was best wel breed en super gaaf

*Mirthe komt met big smile terug gereden na de sprong naar instructrice, roept keihard "Hij is wel Z waardig", instructrice verschiet van kleur omdat ik dat niet zomaar roep en mij onderhand wel een beetje kennende dus ook nog wel een beetje moeilijker was en heeft toen de hindernis maar eens grondig geinspecteerd
* Opsprong, hier zat ik ontzettend te prutsen

En toen was de batterij van de camera leeg, helaas
Ik vond het een ontzettend gaaf terrein!
Caroline, ontzettend bedankt voor het ontdekken van dit terrein! Als jij niet zo fanatiek was geweest wisten wij niet van het bestaan van dit terrein af