[SGW] SGW terein rondom Den Bosch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinedeau95

SGW terein rondom Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 18:08

hooi sorry als hier al een topic over is!

ik wil heel erg graag een keertje sgw gaan rijden met mijn paard maar het probleem is ik kan geen 'goed' terein vinden
op bokt wiki stonden een paar banen maar niet zo dicht in de buurt
Berlicum zeiden mensen dat in het bos zoon baan ligt alleen die is niet onderhouden.
ben daar ook wezen kijken maar de hindernissen zijn daar 3 X niets :\
weet er iemand een mooi (goed onderhouden) terein waar je dus met iemand die les geeft in sgw de baan op kan?
en ik heb nog helemaal geen ervaring met sgw rijden! ik spring soms een boomstam in het bos meer niet!
kan natuurlijk wel gewoon springen hoor ;)
het moet in de buurt zijn van den bosch! een uurtje rijden maakt niet zo uit hoor ;)
al vast heel erg bedankt

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:34

Berlicum is inderdaad echt helemaal niks, was 10 jaar geleden nog oke, maar helaas heel slecht bij gehouden.

Qua oefenterreinen heb je Ysselstyen en Rob Janssen die rondom Nijmegen zit. Meer info vind je op sgw-eventing.nl & [SGW] Veelgestelde vragen over SGW
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 13-10-10 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

HouVanUtopia

Re: SGW terein rondom Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:38

Idd Berlicum is langs mijn stal pff... Echt zonde dat het niet meer is bijgehouden.
Pak er soms een heel laag boompje wat er ligt, maar van de rest is niets meer over en hooguit gevaarlijk.

Echt in de buurt is er verder niets. Je moet dan idd meer richting Rob Janssen dat is geloof ik het dichtsebij.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:39

HouVanUtopia schreef:
Idd Berlicum is langs mijn stal pff... Echt zonde dat het niet meer is bijgehouden.
Pak er soms een heel laag boompje wat er ligt, maar van de rest is niets meer over en hooguit gevaarlijk.

Echt in de buurt is er verder niets. Je moet dan idd meer richting Rob Janssen dat is geloof ik het dichtsebij.

Zonde is dat he? Vroeger was het best een leuk terreintje, paar picknicktafels, heggen, leuke watercombinatie.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:47

Idd. Het is doodzonde, het is ook gewoon een super mooi bos, en staan zeker leuke hindernissen in.
Eigelijk zou je met een groep alles een beetje moeten kunnen opknappen.

Beginnen met de gaten voor en achter de hindernissen te vullen, de heggensnoeien die om (ondertussen over) de hindernissen staan. EN zo stukje bij beetje alles een beetje opknappen...

Het is ook altijd vrij druk daar met ruiters!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:08

Met een uurtje rijden kun je naar Ysselsteyn. Misschien dat Overpelt ook binnen een uurtje te doen is voor jou?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:36

Rob Janssen, in Hernen. Dan heb je ook meteen prima begeleiding, in Ysselsteyn en Overpelt is dat er niet bij.

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 15:54

hihi ok dankje wel voor de tips!

jaa ik vind het ook zonden van berlicum :(

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:59

AC stables is ook bezig met het maken van een terrein :).
Weet niet wanneer dit klaar is maar het zal niet zo mega uitgebreid worden vermoed ik.
Je kunt hier even maverick voor PBen.